Gå til innhold

10 feil andre menn gjør..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm...synes dette innlegget hadde passet bedre på et annet forum jeg.

Skrevet

Bare andre? ;-)

Nei, jeg må si meg skyldig i pkt. ti. Jeg liker det på andre tider av døgnet, nemlig alle... :-)

Skrevet

hm...synes dette innlegget hadde passet bedre på et annet forum jeg.

Rettelse: 11 feil menn gjør.

Pkt 11) Poster innlegg på feil forum.... :-)

Skrevet

Nei, jeg må si meg skyldig i pkt. ti. Jeg liker det på andre tider av døgnet, nemlig alle... :-)

Hmmm...... :-)

Skrevet

Det var godt den greia med å ikke stikke tunga inn i øret på folk var kommet med. LES, mannfolk, les !! :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg gjorde feil en gang i 1963, men jeg kan ikke huske hva det var...

Skrevet

Det var godt den greia med å ikke stikke tunga inn i øret på folk var kommet med. LES, mannfolk, les !! :-)

Alle er ikke som deg :-) Jeg får ilinger helt ned i tærne av det.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva hvis hun ber om at du gjør det ? Øregangen har erotiske reseptorer, det kan vel alle som har brukt en Q-tip bekrefte ? Var det et tabu ? ikke nå lenger :-)

Skrevet

Hva hvis hun ber om at du gjør det ? Øregangen har erotiske reseptorer, det kan vel alle som har brukt en Q-tip bekrefte ? Var det et tabu ? ikke nå lenger :-)

Håh, ikke mine øreganger, nei! Øreslikking er bare ekkelt. Yækk.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Håh, ikke mine øreganger, nei! Øreslikking er bare ekkelt. Yækk.

He-he. Spørs om vi snakker om overdrivelser eller moderat. Varm rolig pust i øret skulle vel gå ?

Skrevet

Enig. Det er rett og slett grusomt.

Skrevet

Jeg synes det er digg :)

... men så er jeg fra nordnorge, da - der er vi vant til å få nordavindskulingen blåst rett inn i ørene fra alle kanter :)

Skrevet

He-he. Spørs om vi snakker om overdrivelser eller moderat. Varm rolig pust i øret skulle vel gå ?

Ok, det er greit *S* Også småbiting i øreflippen. Men absoultt ingen slikking inni der. Da rømmer jeg.

Skrevet

Jeg synes det er digg :)

... men så er jeg fra nordnorge, da - der er vi vant til å få nordavindskulingen blåst rett inn i ørene fra alle kanter :)

Det er slafsingen enkelte bedriver jeg ikke kan utstå. Litt forsiktig napping er helt i orden, men det finnes de som prøver å komme i kontakt med trommehinna di! :-)

Skrevet

Det er slafsingen enkelte bedriver jeg ikke kan utstå. Litt forsiktig napping er helt i orden, men det finnes de som prøver å komme i kontakt med trommehinna di! :-)

Noen tror at vi har en klitoris inni der også, som må stimuleres på samme måte som den andre.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Noen tror at vi har en klitoris inni der også, som må stimuleres på samme måte som den andre.

Å ? Har dere ikke det ?

For noen år siden hadde medisinstudenter en oppgave og holdt opp en "jordmorplakat" som viste en tegning av kvinnens underliv. Alle forbipasserende menn skulle peke på klitoris. Jo eldre de var jo færre var det som visste det. De over 50 hadde nær 50% feil. Hadde plakaten vist hele kroppen hadde kanskje feilprosenten steget mer. Noen -få- spurte "klitoris ?hva er det ?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...