Altman Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det er slafsingen enkelte bedriver jeg ikke kan utstå. Litt forsiktig napping er helt i orden, men det finnes de som prøver å komme i kontakt med trommehinna di! :-) Det er skikkelig urutinert gjort 0 Siter
Melaisa Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Dette var bare SÅ skrevet av en mann. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har utviklet mine sexuelle egenskaper til det ekstreme, og etter vannvittig finpussing og litt sliping det siste året, så kan jeg nå med hånden på hjertet påstå at jeg har blitt en suveren elsker. Perfekt kan jeg selvsagt ikke enda si at jeg er, da perfekte elskere vet at man aldri blir utlært. Men det er en hyggelig læreprosess 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har utviklet mine sexuelle egenskaper til det ekstreme, og etter vannvittig finpussing og litt sliping det siste året, så kan jeg nå med hånden på hjertet påstå at jeg har blitt en suveren elsker. Perfekt kan jeg selvsagt ikke enda si at jeg er, da perfekte elskere vet at man aldri blir utlært. Men det er en hyggelig læreprosess Å herregud Kan du få en dame til å bekrefte det`? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Å herregud Kan du få en dame til å bekrefte det`? Jeg tror kanskje hun foretrekker å holde seg anonym 0 Siter
conan Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 ANDRE menn? Hehe... Språklig oppvakt, du.... ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Språklig oppvakt, du.... ;-) Hehe...Særdeles 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.