misjonær Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hei! I dag har eg ein liten fri dag.. Og da er eg sef sjuk.. Vond hals, snørr og greier.. Kåno e på skulen.. Så eg sitte her alene på dol... Noen tips til ka eg kan finne på?? Bli fort tips?? Ønsker alle ein fin dag... *snyter meg* mvh 0 Siter
misjonær Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Bli fort frisk tips.. skulle det være... mvh 0 Siter
carma Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Den beste måten å bli frisk på er å gi kroppen tid til å gjøre seg ferdig med å være syk ) -Ullsokker -Pledd -Varm te -Ikke sitrus-frukt God bedring! 0 Siter
nanna Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Den beste måten å bli frisk på er å gi kroppen tid til å gjøre seg ferdig med å være syk ) -Ullsokker -Pledd -Varm te -Ikke sitrus-frukt God bedring! Ikke sitrusfrukt? Trodde det skulle være sunt, jeg - de fleste av dem har jo masse vitamin C? 0 Siter
carma Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Ikke sitrusfrukt? Trodde det skulle være sunt, jeg - de fleste av dem har jo masse vitamin C? Joda, de inneholder ofte masse C-vit og er sundt som forebyggende. Men de inneholder også syrer som er vanskelig for kroppen å bli kvitt, og som kroppen må sette opp temperaturen for å få svettet ut. Er man syk og har bakterier ombord er det ikke det smarteste at kroppen må lage seg litt feber for bli kvitt sitrussyrene i tillegg til all den andre dritten. Visstnok. 0 Siter
nanna Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Joda, de inneholder ofte masse C-vit og er sundt som forebyggende. Men de inneholder også syrer som er vanskelig for kroppen å bli kvitt, og som kroppen må sette opp temperaturen for å få svettet ut. Er man syk og har bakterier ombord er det ikke det smarteste at kroppen må lage seg litt feber for bli kvitt sitrussyrene i tillegg til all den andre dritten. Visstnok. Åh. Kjekt å vite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.