Gå til innhold

Litt sjuk i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag har eg ein liten fri dag..

Og da er eg sef sjuk..

Vond hals, snørr og greier..

Kåno e på skulen..

Så eg sitte her alene på dol...

Noen tips til ka eg kan finne på??

Bli fort tips??

Ønsker alle ein fin dag...

*snyter meg*

mvh

Skrevet

Bli fort frisk tips..

skulle det være...

mvh

Skrevet

Den beste måten å bli frisk på er å gi kroppen tid til å gjøre seg ferdig med å være syk :o)

-Ullsokker

-Pledd

-Varm te

-Ikke sitrus-frukt

God bedring!

Skrevet

Den beste måten å bli frisk på er å gi kroppen tid til å gjøre seg ferdig med å være syk :o)

-Ullsokker

-Pledd

-Varm te

-Ikke sitrus-frukt

God bedring!

Ikke sitrusfrukt? Trodde det skulle være sunt, jeg - de fleste av dem har jo masse vitamin C?

Skrevet

Ikke sitrusfrukt? Trodde det skulle være sunt, jeg - de fleste av dem har jo masse vitamin C?

Joda, de inneholder ofte masse C-vit og er sundt som forebyggende. Men de inneholder også syrer som er vanskelig for kroppen å bli kvitt, og som kroppen må sette opp temperaturen for å få svettet ut.

Er man syk og har bakterier ombord er det ikke det smarteste at kroppen må lage seg litt feber for bli kvitt sitrussyrene i tillegg til all den andre dritten.

Visstnok.

Skrevet

Joda, de inneholder ofte masse C-vit og er sundt som forebyggende. Men de inneholder også syrer som er vanskelig for kroppen å bli kvitt, og som kroppen må sette opp temperaturen for å få svettet ut.

Er man syk og har bakterier ombord er det ikke det smarteste at kroppen må lage seg litt feber for bli kvitt sitrussyrene i tillegg til all den andre dritten.

Visstnok.

Åh. Kjekt å vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...