Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Skal laste ned litt musikk til pappa tenkte jeg. Han har vel de aller fleste Vikingarna cd'ne. Så slik gla dansemusikk liker han godt. Noen andre grupper i samme sjanger? eller gode gamle kjente låter de fleste likte på den tiden han var yngere? Tips mottas med stor takk 0 Siter
birdie Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 New Jordal Swingers, Lillian Askeland, Country Snakes, Kenny Rogers, Charlie Pride, Joe Dassin, Burl Ives.. Av nyere dato: Mark Knopfler, Eric Clapton, James Taylor, Delbert McClinton. F.eks.? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 New Jordal Swingers, Lillian Askeland, Country Snakes, Kenny Rogers, Charlie Pride, Joe Dassin, Burl Ives.. Av nyere dato: Mark Knopfler, Eric Clapton, James Taylor, Delbert McClinton. F.eks.? Takk birdie Laster nå ned Ole Ivars...og vil prøve meg på noen av de tipsene etterpå 0 Siter
Cavatina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Takk birdie Laster nå ned Ole Ivars...og vil prøve meg på noen av de tipsene etterpå Sven Ingvars, Trond Erics, Kikki Danielson, Four Jets og Wisex er også grupper du finner i den sjangeren (hvis jeg har skrevet navnene riktig, da). 0 Siter
Altman Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 New Jordal Swingers, Lillian Askeland, Country Snakes, Kenny Rogers, Charlie Pride, Joe Dassin, Burl Ives.. Av nyere dato: Mark Knopfler, Eric Clapton, James Taylor, Delbert McClinton. F.eks.? Hehe, Lillian Askeland.... jeg har vokst opp med to foreldre som eeeeelsket Lillian Askeland Stor var overraskelsen da hun startet som hjelpelærer i klassen til den eldste jenta. Gjett om mora mi er misunnelig (!) Hun ble om mulig enda mer forskrekket da hun fikk se at jeg bodde like ved ELLOS!!! 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Sven Ingvars, Trond Erics, Kikki Danielson, Four Jets og Wisex er også grupper du finner i den sjangeren (hvis jeg har skrevet navnene riktig, da). Takk Ja, det høres ut som de er i riktig sjanger ;o) 0 Siter
Altman Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Min mor er på Vikingarna-nivået med hensyn til musikk. Jeg sender henne noe fra tid til annen, men sjelden det hun eegentlig vil ha. Sist gang brant jeg Eric Clapton, Rolling Stones, The Who og Neil Young til henne. Hun påstod at hun likte det, men jeg tror hun sa det bare for å glede meg.... slik at jeg ikke skulle føle at jeg hadde brent cd-er til ingen nytte Nåvel, jeg gir ikke opp å påvirke henne ihvertfall 0 Siter
Gjest råkk Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Kremt, jeg er 41 og hører definitivt IKKE på den type 'musikk' som ramses opp nedenfor. 40-50åringer med Ole Ivars på ønskelista er det dessverre intet håp for. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Kremt, jeg er 41 og hører definitivt IKKE på den type 'musikk' som ramses opp nedenfor. 40-50åringer med Ole Ivars på ønskelista er det dessverre intet håp for. Med 40-50 åringer tenkte jeg på min far og mor egentlig ;o) Men hva slags håp er det ikke for dem mener du? Neida, du er sikkert en veeeeeldig undommelig og tøff 40 åring :-D overgangsalderen kalles det :-p hehehe 0 Siter
fresja Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Gluntan, The Vanguards, Johannes Kleppevik, Teddy Nelson. Hvor finner du gammel norsk musikk da? Synes det er vanskelig etter at Napster forsvant. Da forsvant jo Napsterserveren på Winmx også. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Min mor er på Vikingarna-nivået med hensyn til musikk. Jeg sender henne noe fra tid til annen, men sjelden det hun eegentlig vil ha. Sist gang brant jeg Eric Clapton, Rolling Stones, The Who og Neil Young til henne. Hun påstod at hun likte det, men jeg tror hun sa det bare for å glede meg.... slik at jeg ikke skulle føle at jeg hadde brent cd-er til ingen nytte Nåvel, jeg gir ikke opp å påvirke henne ihvertfall Altman dah! hvorfor påvirke? det nytter ikke likevel Send henne sanger hun liker og blir i godt humør av ;o) Liker til og med selv Terje Tysland: heile livet. Og: I wanna go home med Bobby Bear er jo kjempe artig og spille selv på gitaren litt honky tonky av og til er ikke så dumt :-D 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Gluntan, The Vanguards, Johannes Kleppevik, Teddy Nelson. Hvor finner du gammel norsk musikk da? Synes det er vanskelig etter at Napster forsvant. Da forsvant jo Napsterserveren på Winmx også. Hei og takk for tips Finner da noe på Kazaa lite ;o) 0 Siter
Gregga Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Med 40-50 åringer tenkte jeg på min far og mor egentlig ;o) Men hva slags håp er det ikke for dem mener du? Neida, du er sikkert en veeeeeldig undommelig og tøff 40 åring :-D overgangsalderen kalles det :-p hehehe Jeg er 43 år, og liker da mye av det som er på topp nå, man er da ikke fossil, fordi om man er fylt 40!! Men liker også gamle travere, som f.eks Elton John, Queen, REM. Har ikke mange "svensktopper" i plate rekka mi. Vi har hoppet fra vinyl til CD`er vi over 40 også, skjønner du :-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Jeg er 43 år, og liker da mye av det som er på topp nå, man er da ikke fossil, fordi om man er fylt 40!! Men liker også gamle travere, som f.eks Elton John, Queen, REM. Har ikke mange "svensktopper" i plate rekka mi. Vi har hoppet fra vinyl til CD`er vi over 40 også, skjønner du :-) hehe det var da svært så fornermet 40 åringene ble da! MINE foreldre liker den musikken, og jeg vil gjerne laste ned musikk DE liker. Mine foreldre er 40-50 åringer og det er de jeg søker tips til ;o) Så egentlig spiller det ikke så stor rolle for meg hva noen andre 40 åringer liker, om det er Trance, rock, havy osv. Skjønner? *s* Hehe vittige er dere også :-D 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Kool & the Gang, Creedence, Doors. 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Vikingarna-Fan har en tendens til å like norsk musikk og vise-sang.. Åge Alexandersen, Bjørn Afzelius, Halfdan Sivertsen... 0 Siter
Zirine Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Leonard Cohen - den siste platen er nydelig. Mine foreldre er nesten 70, men ikke de engang liker Vikingarna, så du skal ta de rådene du får under her med en klype salt. Selv er jeg 36 år, og spiller masse av Odd Børretzen, Tungtvann, Portishead, Morcheeba, Eminem, Goldie, Tricky - om dine foreldre liker dette er derimot vanskelig å si, men Leonard Cohen er alltid en sikker vinner. Føler jeg iallefall. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Vikingarna-Fan har en tendens til å like norsk musikk og vise-sang.. Åge Alexandersen, Bjørn Afzelius, Halfdan Sivertsen... Ja, det er sant det! Takk 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Leonard Cohen - den siste platen er nydelig. Mine foreldre er nesten 70, men ikke de engang liker Vikingarna, så du skal ta de rådene du får under her med en klype salt. Selv er jeg 36 år, og spiller masse av Odd Børretzen, Tungtvann, Portishead, Morcheeba, Eminem, Goldie, Tricky - om dine foreldre liker dette er derimot vanskelig å si, men Leonard Cohen er alltid en sikker vinner. Føler jeg iallefall. Min mor liker i allefall godt ham *laster ned* Takk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Foreldrene mine er 60 og liker også Vikingarna og den type musikk. Jeg har prøvd å utvide horisonten deres en liiiten smule (den siste plata de kjøpte var på åttitallet), og introduserte dem for Eva Cassidy og Hellbillies. Det liker de veldig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.