Gå til innhold

Ang Nature's Own i sosiale sammenhenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har en svigerinne som har kastet seg på Nature's Own bølgen. Av grunner jeg ikke gidder komme inn på her, har jeg absolutt ikke sansen for den type salg.

Men over til spørsmålet mitt. Hvis jeg inviterer venner hjem til meg og hun også blir invitert. Er det frekt av meg å på forhånd opplyse henne om at jeg ikke ønsker at hun skal benytte anledningen til å selge/verve nye selgere?

Skrevet

Det er slett ikke frekt. Du er vertinnen, og du ønsker ikke kampanjer for salg og verving for det suspekte firmaet i din stue, så enkelt er det.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Sånne nettverksmarkedsførings- mennesker kan forpeste stemningen ganske så effektivt. Dersom du er redd for at hun skal begynne sin "misjonering" så synes jeg det er helt ok å si fra på forhånd.

Skrevet

Det er ikke frekt i det hele tatt. Det ville iallefall jeg ha gjort!

Skrevet

Det er absolutt ikke frekt av deg å be henne om la være å drive markedsføring når hun er på besøk i ditt hjem. Det er derimot veldig frekt av henne å benytte en sånn anledning til å verve selgere...

Skrevet

Det er absolutt ikke frekt av deg å be henne om la være å drive markedsføring når hun er på besøk i ditt hjem. Det er derimot veldig frekt av henne å benytte en sånn anledning til å verve selgere...

Hei,

nå skal det sies at jeg ikke har opplevd at hun gjør det (hun har akkurat begynt). Men hun kom hjem overivrig etter et halleluja-møte i Gøteborg, og derfor er jeg litt bekymret for at det kan skje.

Hvis det hadde skjedd tidligere hadde det jo vært en sak, men er det frekt å gi beskjed for å være sikker? Det er det jeg lurer på.

Hilsen

Skrevet

Si det som en spøk "ha ha, så lenge du ikke begynner å selge midt i stua mi så!!"

Skrevet

Jeg driver selv med nettverkssalg - og NEI det er ikke frekt!

Jeg ville aldri funnet på å benytte slike anledninger til salg. Men det blir gjerne slik med "nyfrelste", de blir overivrige og benytter enhver anledning. Dumt spør du meg, det er lett å brenne kontakter på den måten.

De fleste rundt meg vet hva jeg driver med, er de interessert får de komme og spørre.

Natures Own, da selger hun slike hygieneprodukter og vitaminer og sånt ikke sant? Da kan hun jo holde homeparties, så får de som vil velge om de vil komme og høre på.

Gjest lurvestor
Skrevet

Jeg driver selv med nettverkssalg - og NEI det er ikke frekt!

Jeg ville aldri funnet på å benytte slike anledninger til salg. Men det blir gjerne slik med "nyfrelste", de blir overivrige og benytter enhver anledning. Dumt spør du meg, det er lett å brenne kontakter på den måten.

De fleste rundt meg vet hva jeg driver med, er de interessert får de komme og spørre.

Natures Own, da selger hun slike hygieneprodukter og vitaminer og sånt ikke sant? Da kan hun jo holde homeparties, så får de som vil velge om de vil komme og høre på.

Hva selger Lurveliten da? ; )

Er du wgiér?

Skrevet

Nei, det er det ikke. En utnytter ikke verten ved å plage gjestene med forretninger og salgspress.

Hadde selv en venninne som drev med noe slikt partygreier. I mitt 40årslag kom fler av mine gjester til meg og sa de hadde regert på at hun hadde maste om disse produktene og prøvd å verve partyverter.

Snakk om frekk tuppe. Skulle ikke bedt henne!

Er en bedt i koselig lag, så holder en seg for god til slikt.

Skrevet

De jeg kjenner som er med i Natures jobber ikke på den måten. Altså, de bruker IKKE sosiale sammenhenger til å verve nye mennesker. Så jeg syns ikke du skal være redd for det.

Forøvrig synes jeg det ikke er frekt å be henne la være, hvis du er redd for det.

Duna1365380376
Skrevet

Det er slett ikke frekt. Du er vertinnen, og du ønsker ikke kampanjer for salg og verving for det suspekte firmaet i din stue, så enkelt er det.

Jeg hadde sagt i fra!

Vet desverre av fenomenet!

Skrevet

Det må være HEØT på sin plass, ellers vil de andre gjestene tro du er med på vervekampanjen - og føle seg lurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...