Line Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg klarer ikke helt å skjønne disse ligningstallene. Jeg står oppført med null i inntekt, null i formue, og i underkant av en tusenlapp i skatt (så det dere det Men jeg jobba litt i fjor, og tjente rett under 10000 tilsammen. Regnes ikke det med i skatteoppgjøret? Isåfall, hvorfor ikke? Er det fordi det er under frikortgrensa? *Fatter nada* Eks'en er oppført med over 100 000 mindre enn han tjente også... Åffår då då? 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 ("så det dere det") *hihi* Sånn går det når man er trøtt Det skal selvsagt stå "Vet". 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det er jo netto-beløpet som vises, dvs. etter fradragene. Så da har vel mannen din hatt fradrag på 100.000 da, og du har i alle fall minstefradrag! mvh 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Unnskyld for at jeg kalte ex'en din for mannen din, leste ikke nøye nok! 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Unnskyld for at jeg kalte ex'en din for mannen din, leste ikke nøye nok! Hehe... helt i orden! Han er nå "nestenmannen" min uansett, da Må bare jobbe litt hardere med saken... 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 For det er etter fradrag. :-) Ååh... da så! Vil det si at jeg får igjen det beløpet som står under skatt, da? Kan ikke sånt, jeg... 0 Siter
Amiga Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Ååh... da så! Vil det si at jeg får igjen det beløpet som står under skatt, da? Kan ikke sånt, jeg... Jeg regner det, minstefradraget. 0 Siter
petter smart Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det er jo netto-beløpet som vises, dvs. etter fradragene. Så da har vel mannen din hatt fradrag på 100.000 da, og du har i alle fall minstefradrag! mvh Finnes det ingen oversikt over bruttolønn? Det er jo like interessant som nettolønn etter fradrag. Begynte å lure på enkelte jeg også. 0 Siter
Gjest Minne Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hvilken link sjekka du på Line?jeg prøver på forskjellige linker,men ingenting funker nå,tydeligvis stor pågang! 0 Siter
Gjest bærplukker fra Polen Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Finnes det ingen oversikt over bruttolønn? Det er jo like interessant som nettolønn etter fradrag. Begynte å lure på enkelte jeg også. Du er faen ikke mye smart, når du stiller et sånt spørsmål. Det er LIGNINGSTALLENE som legges fram for offentligheten, bruttolønn har aldri vært gjenstand for offentliggjøring fra ligningsmyndighetene. 0 Siter
Gjest bærplukker fra Polen Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Han har vel en del barnebidrag som han har fått fradrag for da, skjønner du.... 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Han har vel en del barnebidrag som han har fått fradrag for da, skjønner du.... Nei, det hadde han ikke i fjor... 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Hvilken link sjekka du på Line?jeg prøver på forskjellige linker,men ingenting funker nå,tydeligvis stor pågang! Dette var på skatt.vg.no. Det var forøvrig en tungvint greie... man må stille inn kommune og sted for hvert eneste søk :o/ 0 Siter
Gjest blåtopp Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du er faen ikke mye smart, når du stiller et sånt spørsmål. Det er LIGNINGSTALLENE som legges fram for offentligheten, bruttolønn har aldri vært gjenstand for offentliggjøring fra ligningsmyndighetene. x 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hvilken link sjekka du på Line?jeg prøver på forskjellige linker,men ingenting funker nå,tydeligvis stor pågang! http://www.bt.no/skatt/ Denne funker greit og enkelt å komme frem M.V.H 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Du er faen ikke mye smart, når du stiller et sånt spørsmål. Det er LIGNINGSTALLENE som legges fram for offentligheten, bruttolønn har aldri vært gjenstand for offentliggjøring fra ligningsmyndighetene. Var den til meg? 0 Siter
Cmoo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hei Line =) Jeg selv står f.eks oppført med i overkant av 1/3 av det jeg tjente ifjor. Da har de trukket minstefradraget og ellers alle fradrag jeg kan trekke fra på selvangivelsen, bl.a. renter, barnehage og slikt, fra brutto inntekt. Under skatt står det hva jeg reellt skal betale, og på likningsattesten min fra ifjor står det hva jeg faktisk betalte. Så er det bare å regne ut om man får restkatt eller penger igjen om man ikke vet det fra før av. 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Hei Line =) Jeg selv står f.eks oppført med i overkant av 1/3 av det jeg tjente ifjor. Da har de trukket minstefradraget og ellers alle fradrag jeg kan trekke fra på selvangivelsen, bl.a. renter, barnehage og slikt, fra brutto inntekt. Under skatt står det hva jeg reellt skal betale, og på likningsattesten min fra ifjor står det hva jeg faktisk betalte. Så er det bare å regne ut om man får restkatt eller penger igjen om man ikke vet det fra før av. ... ok Når jeg tenker meg om... det er vel disse pengene vi fikk utbetalt i juni? Jeg fikk igjen 1500, 600 mer enn den summen som sto i skattelista. Neste år håper jeg at det blir mere, for i år har jeg ingen jobb, men betaler 30% skatt av alle bidrag og stønader... 0 Siter
petter smart Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Du er faen ikke mye smart, når du stiller et sånt spørsmål. Det er LIGNINGSTALLENE som legges fram for offentligheten, bruttolønn har aldri vært gjenstand for offentliggjøring fra ligningsmyndighetene. Sier ikke at bruttotallene blir lagt ut heller, bare at jeg hadde likt å se de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.