Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Tror ikke det,men hvis det eksisterer så let me know..ok? =o) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Tror ikke det,men hvis det eksisterer så let me know..ok? =o) Kan vi ikke bare lage et da? 0 Siter
goo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Kan vi ikke bare lage et da? Vet du hvordan vi gjør det. Vi bare rotet oss inn der - nesten i blinde. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Vet du hvordan vi gjør det. Vi bare rotet oss inn der - nesten i blinde. Det er bare å gå inn og skrive inn DOL på rommet. 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Kan vi ikke bare lage et da? Jo det hadde i grunnen vært ganske moro... Kan ikke du bruke hodet godt i helgen og komme opp med noe moro da?? Forhør deg med Flisa,mener hun har nevnt noe om dolmsn... Ha en kos helg du også... *klem* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Jo det hadde i grunnen vært ganske moro... Kan ikke du bruke hodet godt i helgen og komme opp med noe moro da?? Forhør deg med Flisa,mener hun har nevnt noe om dolmsn... Ha en kos helg du også... *klem* Har laget et DOL rom jeg, med meg som vert selvfølgelig!*L* Logg deg inn på DOL da når du er tilgjengleig igjen. Ligger under generelt. 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det er bare å gå inn og skrive inn DOL på rommet. Kommer ikke inn jeg nei... No må du pinadø skjærpe dæ gut. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Kommer ikke inn jeg nei... No må du pinadø skjærpe dæ gut. Skjønner ikke hva dere driver med jeg...................... Prøver igjen 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Har laget et DOL rom jeg, med meg som vert selvfølgelig!*L* Logg deg inn på DOL da når du er tilgjengleig igjen. Ligger under generelt. Kooommer ikke innnn 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Kooommer ikke innnn Hva står det da? Hvorfor kommer du ikke inn? 0 Siter
puh Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Skjønner ikke hva dere driver med jeg...................... Prøver igjen Jeg logget ordentlig ut i sted , så prøvde jeg å logge inn igjen , men fikk bare melding om feil på nettverk , vennligst prøv senere. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Jeg logget ordentlig ut i sted , så prøvde jeg å logge inn igjen , men fikk bare melding om feil på nettverk , vennligst prøv senere. Carlina og jeg skravler nå vi. Skjønner ikke at du får den meldingen der. Bare prøv 0 Siter
puh Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Carlina og jeg skravler nå vi. Skjønner ikke at du får den meldingen der. Bare prøv Orker ikke ,prøvde bare for å se om det var feil enda. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Carlina og jeg skravler nå vi. Skjønner ikke at du får den meldingen der. Bare prøv Skjønner ikke hvordan man finner det rette rommet ? Det er ingen søkemulighet, bare en uendelig lang liste som jeg ikke kommer til enden på. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Skjønner ikke hvordan man finner det rette rommet ? Det er ingen søkemulighet, bare en uendelig lang liste som jeg ikke kommer til enden på. Bare trykk på generellt. Da skal DOL ligge der. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Bare trykk på generellt. Da skal DOL ligge der. Ja det er greit, men det er ikke alfabetisk og det er mange hundre rom selv om jeg velger "general" og Worldwide. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Ja det er greit, men det er ikke alfabetisk og det er mange hundre rom selv om jeg velger "general" og Worldwide. Har du en gammel versjon av MSN eller? Jeg får opp alle de norske først jeg. 0 Siter
naiv Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Har du en gammel versjon av MSN eller? Jeg får opp alle de norske først jeg. Nå burde du ha ligget bak ræva til kjærringa di...?? hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.