Gå til innhold

Uff, nå har jeg vært vitne i retten...

Anbefalte innlegg

for naboen min , og det var fælt!

Ble spurt om ting som jeg absolutt ikke var forberedt på i det hele tatt!

Jeg trodde jeg som vitne bare skulle uttale meg om det jeg hadde sett og opplevd i denne saken .

Men jeg ble spurt ut om jeg hadde hørt noen rykter omkring de, om jeg hadde noen mistanker , hvordan ungene var i forhold til andre , etc...

Jeg måtte da altså fortelle om hva enkelte naboer på en nabofest (sladrekjerringer) hadde sagt også videre.

Jeg som var det eneste vitne hennes føler det ble totalt mislykket.

Jeg kunne jo ikke si noe annet enn det som var sant , men trodde virkelig ikke at en ble spurt ut om hva en har hørt av rykter ?

Jeg håper fremdeles for moren og ungenes skyld at det beste utfallet kommer...

Fortsetter under...

Tror du du hjelper henne ved og spre sladdrekjerringrykter?Jeg synes du burde unnlate og spre disse ryktene i retten,du har ingen plikt til det.Du kunne vel holdt kjeft om det om du virkelig ville hjelpe henne....mener....

Hei,

Hvis man blir spurt om noe i retten, så plikter man å svare korrekt - hvis hun benekter at det finnes rykter, gjør hun seg skyldig i mened.

Med vennlig hilsen

Gjest blåtopp

Hei,

Hvis man blir spurt om noe i retten, så plikter man å svare korrekt - hvis hun benekter at det finnes rykter, gjør hun seg skyldig i mened.

Med vennlig hilsen

De har ikke lov og basere en anmeldelse/dom osv på rykter,derfor burde de ikke spurt om det.Jeg ville ikke ha formidlet slike rykter uansett Ed eller ikke,ikke faen...

Det taler garantert ikke til nabokona (m/barn) sin fordel!

De har ikke lov og basere en anmeldelse/dom osv på rykter,derfor burde de ikke spurt om det.Jeg ville ikke ha formidlet slike rykter uansett Ed eller ikke,ikke faen...

Det taler garantert ikke til nabokona (m/barn) sin fordel!

Hei,

Hva de har lov å basere en anmeldelse/dom på er det ikke opp til Vin å vurdere. Slikt vet dommeren uansett. Vitnet plikter å fortelle sannheten.

Og det forekommer deg ikke at retten kanskje ville vite om Vin hadde hørt rykter, og derfor nettopp ikke ville legge vekt på slike rykter...??? (Og kanskje derfor ser vekk fra et annet vitne!)

Videre - verken du eller jeg har noen som helst informasjon om hva som er bakgrunnen in dette konkrete tilfellet. Her er det snakk om å få frem sannheten (best mulig) og så vurdere om det er trygt for barnene å bli boende hjemme eller ei. Det er nemlig ikke alltid det er best...

Med vennlig hilsen

Gjest Nord...eller....SørØst

Hei,

Hva de har lov å basere en anmeldelse/dom på er det ikke opp til Vin å vurdere. Slikt vet dommeren uansett. Vitnet plikter å fortelle sannheten.

Og det forekommer deg ikke at retten kanskje ville vite om Vin hadde hørt rykter, og derfor nettopp ikke ville legge vekt på slike rykter...??? (Og kanskje derfor ser vekk fra et annet vitne!)

Videre - verken du eller jeg har noen som helst informasjon om hva som er bakgrunnen in dette konkrete tilfellet. Her er det snakk om å få frem sannheten (best mulig) og så vurdere om det er trygt for barnene å bli boende hjemme eller ei. Det er nemlig ikke alltid det er best...

Med vennlig hilsen

Get a life!

*Med vennlig hilsen*

Annonse

Get a life!

*Med vennlig hilsen*

Hei,

Jeg har et liv - og det er ganske bra. Tusen takk.

Jeg bor i det landet i verden som har høyest levestandard (takket være velferdsstaten og sosialdemokratiet).

Kanskje du trenger medisin for sure oppstøt?

Med vennlig hilsen

Gjest blåtopp

Hei,

Jeg har et liv - og det er ganske bra. Tusen takk.

Jeg bor i det landet i verden som har høyest levestandard (takket være velferdsstaten og sosialdemokratiet).

Kanskje du trenger medisin for sure oppstøt?

Med vennlig hilsen

Blander meg!Hvorfor sitter du her døgnet rundt da? :o)

...Og så var vi ferdig med den tråden Sør!Take a break!

Annonse

Tror du du hjelper henne ved og spre sladdrekjerringrykter?Jeg synes du burde unnlate og spre disse ryktene i retten,du har ingen plikt til det.Du kunne vel holdt kjeft om det om du virkelig ville hjelpe henne....mener....

Er du helt dum? I retten må man svare på det man blir spurt om!

Ulv I Faarikaal

Er du helt dum? I retten må man svare på det man blir spurt om!

Man kan si man ikke husker, tortur har vi ikke begynt å bruke enda :-) Under landssvikeroppgjøret var det mange som ikke husket noe fra krigen, spesielt det gale de selv hadde gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...