Gå til innhold

Kjære Kina-adoptanter!

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen - det er ikke bare bare å være adoptant. Jeg er i septembergruppen og skal adoptere fra Kina og nå synes jeg det drøyer på å vente. Hver dag bestemmer jeg meg for å ikke gå inn på internett for å sjekke hvordan vi ligger an, men jeg klarer ikke la være og jeg blir like skuffet hver dag.

Hva skjer egentlig! Jeg har fått med meg at noen av foreningene i USA har fått tildeling til og med septembergruppen - kan dette være rett?

Jeg er så innstilt på tildeling i starten av november og reise til Kina i starten/midten av desember. Dere som har fått tildeling og barn fra Kina - hvor lang tid har det tatt fra tildeling til reise. Er det noe mønster på dette eller?

Nå må det skje noe med augustgruppen - dere må da ha det verre enn meg, og da er det ikke bare bare....

Jeg gleder meg sånn.... Håper noen kan dele sine tanker med meg.... selv om jeg har mistanke om at mange har det som meg - bestemmer seg for ikke å være for "aktivt" ventende - på mange måter er det slitsomt - men også veldig spennende!

Hilsen en utålmodig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76432-kj%C3%A6re-kina-adoptanter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg skjønner godt at du føler håpløshet og fortvilelse nå som det går så trægt med kina tildelingene.

Jeg er i august-gruppa, og vi begynner å bli veldig utålmodige alle sammen. "Normalt" hvis noe kan kalles normalt, skulle vi ha hørt noe nå, men det har vi ikke. Det går trægt i USA også, og så vidt jeg vet er det ikke noen av sept. gruppa til USA som har fått tildeling. Utifra det jeg kan se er det kun august nå som først og fremst får, hvis de ikke velger å strekke tildelingene til noen av de som hører til i sept. gruppa, men alle i august gruppa har jo ikke fått tildeling i USA ennå.

Føler veldig med deg i ventinga, fordi jeg også synes det bør skje noe nå. Det er jo ikke mange mnd. til jul og da gjelder det jo å kunne få den største julegaven før jul og ikke etter. Slik som det ser ut nå er ingenting forutsatt.

Håper og ber om at det snart kommer en rødglødende telefon............

Hilsen ei som venter kanskje ennå mer som deg..TVI TVI for oss alle

Hei, jeg skjønner godt at du føler håpløshet og fortvilelse nå som det går så trægt med kina tildelingene.

Jeg er i august-gruppa, og vi begynner å bli veldig utålmodige alle sammen. "Normalt" hvis noe kan kalles normalt, skulle vi ha hørt noe nå, men det har vi ikke. Det går trægt i USA også, og så vidt jeg vet er det ikke noen av sept. gruppa til USA som har fått tildeling. Utifra det jeg kan se er det kun august nå som først og fremst får, hvis de ikke velger å strekke tildelingene til noen av de som hører til i sept. gruppa, men alle i august gruppa har jo ikke fått tildeling i USA ennå.

Føler veldig med deg i ventinga, fordi jeg også synes det bør skje noe nå. Det er jo ikke mange mnd. til jul og da gjelder det jo å kunne få den største julegaven før jul og ikke etter. Slik som det ser ut nå er ingenting forutsatt.

Håper og ber om at det snart kommer en rødglødende telefon............

Hilsen ei som venter kanskje ennå mer som deg..TVI TVI for oss alle

Hei nijni - takk for noen trøstens ord. Det hjelper faktisk å vite at det er andre som også er i samme vente-fase! Det hadde jo vært håpløst uten DOL. Tenk vi hadde ikke visst noe....

Jeg ønser deg og alle andre i augustgruppen lykke til i dagene som kommer - nå må det skje noe! Lykke til med tildelingene!

Hilsen en litt mer optimistisk

Gjest kinamamsen

Da vi hentet vår datter var det 5-8 ukers ventetid fra tildeling til hentreise med AF, og det tror jeg er vanlig i dag også. Vi ventet i 6 uker den gangen.

Lykke til med den siste ventetiden både til deg Vente-Bente og til dere utålmodige og overmodne *s* ventere i augustgruppa.

TVI TVI TVI - la det ringe ...

oktober1365380359

Hei nijni - takk for noen trøstens ord. Det hjelper faktisk å vite at det er andre som også er i samme vente-fase! Det hadde jo vært håpløst uten DOL. Tenk vi hadde ikke visst noe....

Jeg ønser deg og alle andre i augustgruppen lykke til i dagene som kommer - nå må det skje noe! Lykke til med tildelingene!

Hilsen en litt mer optimistisk

Hei!

Vi er også (som jeg før har skrevet) i september-gruppen, eller skal en kalle det september/oktober siden begge er i matching-room. Det må da vel snart skje noe her. Vi er innstilt på jul i Kina, og det er vel fremdeles mulig...

Uff ja, dette drar ut....

Hvis det kan være noen trøst, så er det visst ikke kommet noen tildelinger til Europa enda, og mange av byråene i USA venter også på sine. På den annen side er det faktisk en organisasjon som også har mottatt september i denne runden. Se her:

http://www.adoptionsfromtheheart.org/chassign.htm

Og hvis ryktene taler sant, så er novembergruppen ferdig behandlet i review-room og ligger klar til å gå i matching-room så snart september og oktober er ute. Måtte det bli snart!

Og nå befinner desember og januar seg i review-room er det flere av de amerikanske byråene som opplyser.

En grunn til at det har oppstått forsinkelser nå er at flere av barna som har blitt frigjort for adopsjon mangler alle papirene som skal til for at alt skal bli godkjent. Så papirene på barna holder visst på å bli sendt fram og tilbake for å få alle riktige stempler på plass før tildelingspapirene kan sendes ut.

Dette var dagens oppdatering fra Vår AAA Staude.

Håper tildelingene kommer snart nå.

God helg fra meg som ENDA håper på tildeling til jul!

Annonse

tålmodig sjel

Uff ja, dette drar ut....

Hvis det kan være noen trøst, så er det visst ikke kommet noen tildelinger til Europa enda, og mange av byråene i USA venter også på sine. På den annen side er det faktisk en organisasjon som også har mottatt september i denne runden. Se her:

http://www.adoptionsfromtheheart.org/chassign.htm

Og hvis ryktene taler sant, så er novembergruppen ferdig behandlet i review-room og ligger klar til å gå i matching-room så snart september og oktober er ute. Måtte det bli snart!

Og nå befinner desember og januar seg i review-room er det flere av de amerikanske byråene som opplyser.

En grunn til at det har oppstått forsinkelser nå er at flere av barna som har blitt frigjort for adopsjon mangler alle papirene som skal til for at alt skal bli godkjent. Så papirene på barna holder visst på å bli sendt fram og tilbake for å få alle riktige stempler på plass før tildelingspapirene kan sendes ut.

Dette var dagens oppdatering fra Vår AAA Staude.

Håper tildelingene kommer snart nå.

God helg fra meg som ENDA håper på tildeling til jul!

Takk igjen AAA for spennende informasjon.

Det trekker voldsomt ut for dere i augustgruppa, tenker mye på dere.

Selv er jeg i novembergruppa og jeg må si det kribler i magen (kanskje heller at hjertet hopper enn sparking i magen!) når jeg leser at vi snart er klare for matching-room!

God helg til dere alle som venter, de små er på vei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...