Gå til innhold

Du må meditere til Ari sin bok !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke faen,skal ikke lese den heller...

Hva er det med deg da Carlina? Du må da vel lese dette verket som innvolverer din elskede by. Ja det er jo dette som har satt Trondheim på verdenskartet! Noen måtte jo ta ansvar der Rosenborg sviktet.

Mohahaha!!!*L*

Hva er det med deg da Carlina? Du må da vel lese dette verket som innvolverer din elskede by. Ja det er jo dette som har satt Trondheim på verdenskartet! Noen måtte jo ta ansvar der Rosenborg sviktet.

Mohahaha!!!*L*

Syns du dette var velvalgte avskjedsord til lille meg som forsvinner fra dol etter i kveld...???

Syns du dette var velvalgte avskjedsord til lille meg som forsvinner fra dol etter i kveld...???

Det er vel heller det faktum at jeg er fornærmet fordi du aldri svarer på det jeg legger inn.

*snufs* Bare reis for kvelden du. Du vil jo ikke snakke med meg likevel.

Annonse

Det er vel heller det faktum at jeg er fornærmet fordi du aldri svarer på det jeg legger inn.

*snufs* Bare reis for kvelden du. Du vil jo ikke snakke med meg likevel.

hah..for kvelden..? nå nei du jeg forlater deg for hele helgen....

Sorry for at jeg ikke har svart så mye,men tiden har løpt fra meg i det siste..lover å komme sterkt tilbake neste uke...ok?

=o)

hah..for kvelden..? nå nei du jeg forlater deg for hele helgen....

Sorry for at jeg ikke har svart så mye,men tiden har løpt fra meg i det siste..lover å komme sterkt tilbake neste uke...ok?

=o)

Høres bra ut. Pass på å være i god form da. Du vet hvor muggen du kan bli om du står opp på gal side av rennesteinen vet du.*ler*

Jeg har ikke tenkt å kjøpe boka, hvorfor kan ikke andre også bare la være å kjøpe den om det ikke er deres stil? Og hvorfor kan ikke avisene bare gi terningkast 1 om det er sånn at de syntes den er dårlig og ferdig med det, sånn som med andre bøker?

Høres bra ut. Pass på å være i god form da. Du vet hvor muggen du kan bli om du står opp på gal side av rennesteinen vet du.*ler*

Carlina på tur aldri sur...Du skulle sett de ukule solbrillene jeg har kjøpt til helga turen min...Poenget er å bære dem så ote at jeg skaper en trend med dem....

wish me luck....;)

=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...