Gjest Lappen snart Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Er det en standard teoribok som brukes av alle/de fleste trafikkskoler? I såfall hva heter denne? Forfatter? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 "Veien til førerkortet"? Tror den het det den jeg brukte. Men det er noen år siden... 0 Siter
kritikeren Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 "Veien til førerkortet"? Tror den het det den jeg brukte. Men det er noen år siden... hei Jeg tror den de bruker nå heter Førerkortboka, jeg har også hørt om veien til førerkortet, det erlike greit og bruke den men de vil helst bruke den andre, du trenger sikkert ikke og kjøpe den ny du kan helt sikkert få en brukt, da kan du bruke den du for tak i, men de vil altså helst at du bruker den andre. Hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Spør på kjøreskolen! Skal du ta teorikurs er det greit å kjøpe boka de bruker der, men skal du lese alene spiller det ingen rolle hvilken bok du velger. Spør i bokhandelen, så veit de sikkert hvilke bøker som er greie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.