Gå til innhold

Navn på hest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• leenie

11

• Ulv I Faarikaal

10

• Pappa Bjørn

9

• tigertrollet

8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Du omgås mye rare folk du Ulv.. *flirer*

Jeg var på Øvrevoll i dag og så noen hester som var motsatt av eselene til kompisen din; høyeksplosive unghester som var vill i blikket og full av faen. Æ vart litt skræmt ja og gjemte mæ bak bikkja:)

Jeg har ridd en del, men en jævel av en hest, Hero, beit meg to ganger, det var som å få skuldern i ei skrustikke. Etter det ser jeg dem bare som vandrende pølsefyll. Neida, men jeg rir ikke mer. Den samme hesten prompa mer enn et gassverk, unga syns det var moro, jeg syns det heller var patetisk :-) så da kom det nytt jungelordtak: Når FANTOMET rir, promper Hero.

Jeg har ridd en del, men en jævel av en hest, Hero, beit meg to ganger, det var som å få skuldern i ei skrustikke. Etter det ser jeg dem bare som vandrende pølsefyll. Neida, men jeg rir ikke mer. Den samme hesten prompa mer enn et gassverk, unga syns det var moro, jeg syns det heller var patetisk :-) så da kom det nytt jungelordtak: Når FANTOMET rir, promper Hero.

Kanskje Hero ikke likte deg?

Han tenkte nok at: Ånei, der kommer han derre amatøren med hjulsporer som henger over meg som en potetsekk, gnåler og rykker i tøylene og har ikke med gulrøtter.. ;)

Jeg red en hest en periode som oppførte seg som en stor hund. Jeg gikk tur med han uten line og han fotfulgte meg. Stoppet jeg så stoppet han. Riktig så søt. Han passet til navnet Shadow:)

Han tenkte nok at: Ånei, der kommer han derre amatøren med hjulsporer som henger over meg som en potetsekk, gnåler og rykker i tøylene og har ikke med gulrøtter.. ;)

Jeg red en hest en periode som oppførte seg som en stor hund. Jeg gikk tur med han uten line og han fotfulgte meg. Stoppet jeg så stoppet han. Riktig så søt. Han passet til navnet Shadow:)

Den ene hesten min diltet etter meg overalt. Den var kjempesnill, sett bort i fra at den hadde en lei vane med å avgjøre selv hvilke hinder den ville hoppe....

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei hestene likte meg, jeg fikk skryt av læreren. Riding er ikke så morsomt, men det var artig å prøve en stund. Det ble for mye stell og mikkmakk.

Gjest metronom

Var det denne hesten?

http://geoff.dorm.org/~greg/cowboy.swf

:-)

Den ene hesten min diltet etter meg overalt. Den var kjempesnill, sett bort i fra at den hadde en lei vane med å avgjøre selv hvilke hinder den ville hoppe....

Hmm, innlegget mitt ble visst bortevekk..

Jeg husker noen av skolehestene som var så sære at de kun hoppet hindrene _mot_ stallen, hvilket medførte at ofte hest -med eller uten rytter- endte opp inne i stallen i fullt trav..

Utspekulerte luringer;)

Hva med slogum jan?hvorfor ikke sloggi jan?

=o)

*patetisk forsøk på svar;)*

Ja, jeg skjønner at panikken tok deg nå. Hehe, nyt helgen med god samvittighet du. jeg er ikke langsint vet du. Jeg kan til tider være sint og jeg er faktisk forhåldsvis lang, men jeg er jo ganske tykk og da så jeg har et agresjonsnivå på linje med Karlson på taket.*L*

Ja, jeg skjønner at panikken tok deg nå. Hehe, nyt helgen med god samvittighet du. jeg er ikke langsint vet du. Jeg kan til tider være sint og jeg er faktisk forhåldsvis lang, men jeg er jo ganske tykk og da så jeg har et agresjonsnivå på linje med Karlson på taket.*L*

Det hørtes betryggende ut fortsett med pølse å lompe du,vil ikke se deg sur vettu;)

*bjørneklem*

Annonse

Gjest lis@bet

Nok om hester, jeg kjenner en som er litt som deg, han har en stall som heter "Sørensen og Blakken" skilt over inngangen. Parakitten heter Badmington, grisen Per Grynt, eslene Ikke og Rikke, kattene Ditt og Datt, hønene Klara Klukk og Gro Tesk, hanen Galematias, hunden Slafse. Fyren er ikke gal, unga i nabolaget elsker fyren. Kjøkkenet har han tapetsert med sånne ruller du ser foran på gamle busser, så det står Sagene Ring, Ryen, Simensbråten osv over det hele. Huset er fullt av rariteter. En toalettskål med blomster i står utenfor døra.

*ler seg i filler*

En mann etter min humor, helt klart!

Den var bra!*L* God fantasi, noen pils og litt lapskaus på Kneipa gir mange gode navn.

- Ikke minst så er jo en tur på kneipa med pils og lapskaus hyggelig i seg selv også da, så det er på en måte en vinn-vinn situasjon!! :o)

Har du forresten forsket noe på om det er mulig å drikke uten å ha det moro? Jeg har hørt om noen som prøvde, - og funnet ut at det ER mulig... Men ikke mer enn femten minutter!!!

Ha en god helg, hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...