Gjest belladella Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Den som popper opp når jeg får epost,den er blitt helt borte vekk. Hvordan finner jeg den igjen? 0 Siter
citoyen Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du må være litt mer spesifikk Hvilket epost-program bruker du? 0 Siter
Gjest belladella Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du må være litt mer spesifikk Hvilket epost-program bruker du? outlook,og det er den som kommer opp nederst i høyre hjørnet når det kommer post jeg mener. 0 Siter
Gjest belladella Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette?? Pliiisss........ Altså konvolutten som kommer opp i den blå linja nederst på skjermen når det kommer inn e-post.Hvordan får jeg den igjen,har outlook ,win xp 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 outlook,og det er den som kommer opp nederst i høyre hjørnet når det kommer post jeg mener. options - preferences - email options - advanced email options - when new items arrive , sett haker her som du vil. Hvis hake på konvolutt står, slå den av , lagre, slå den på lagre på nytt. Folk er litt late her skjønner du :-) 0 Siter
Gjest belladella Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 options - preferences - email options - advanced email options - when new items arrive , sett haker her som du vil. Hvis hake på konvolutt står, slå den av , lagre, slå den på lagre på nytt. Folk er litt late her skjønner du :-) Å kjære ,vakre vene, detta gikk fort..kan du ta den på norsk? verktøy--> osv. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Å kjære ,vakre vene, detta gikk fort..kan du ta den på norsk? verktøy--> osv. Norsk ? Jeg vet ikke hva det står på de norske menyene. 0 Siter
Gjest belladella Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Norsk ? Jeg vet ikke hva det står på de norske menyene. Nei,da så........) Går du inn på "verktøy" og så på alternativer så det kommer opp en boks med masse skilleark? Er det det du mener?Isåfall,hjelper det ikke meg.....her har jeg haka på og av det meste,men itteno`skjer:o( 0 Siter
Gjest mutsipus Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Nei,da så........) Går du inn på "verktøy" og så på alternativer så det kommer opp en boks med masse skilleark? Er det det du mener?Isåfall,hjelper det ikke meg.....her har jeg haka på og av det meste,men itteno`skjer:o( Hva skal du egentlig med den kovolutten. Den kommer jo allikevel bare etter at du har åpnet mailboksen. Eller kommer den når du får mail selv om du ikke r på Outlooken 0 Siter
Gjest belladella Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hva skal du egentlig med den kovolutten. Den kommer jo allikevel bare etter at du har åpnet mailboksen. Eller kommer den når du får mail selv om du ikke r på Outlooken Hvis jeg sitter feks.her på DOL,og jeg har på outlooken min og får epost,ser jeg jo ikke om jeg får e-post når ikke den kommer opp. see?? 0 Siter
bodilb Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hva skal du egentlig med den kovolutten. Den kommer jo allikevel bare etter at du har åpnet mailboksen. Eller kommer den når du får mail selv om du ikke r på Outlooken Kan man stille sånn at "konvolutten" kommer fram selv om Outlook 2000 ikke er åpnet? 0 Siter
tiliti Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Å kjære ,vakre vene, detta gikk fort..kan du ta den på norsk? verktøy--> osv. Verktøy - Alternativer - Epost alternativer - avanserte epostalternativer - Når det kommer en ny epost. "Hvis hake på konvolutt står, slå den av , lagre, slå den på lagre på nytt" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.