Gå til innhold

Jeg har mista mailkonvolutten min...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

outlook,og det er den som kommer opp nederst i høyre hjørnet når det kommer post jeg mener.

options - preferences - email options - advanced email options - when new items arrive , sett haker her som du vil.

Hvis hake på konvolutt står, slå den av , lagre, slå den på lagre på nytt.

Folk er litt late her skjønner du :-)

Gjest belladella

options - preferences - email options - advanced email options - when new items arrive , sett haker her som du vil.

Hvis hake på konvolutt står, slå den av , lagre, slå den på lagre på nytt.

Folk er litt late her skjønner du :-)

Å kjære ,vakre vene,

detta gikk fort..kan du ta den på norsk?

verktøy--> osv.

Annonse

Gjest belladella

Norsk ? Jeg vet ikke hva det står på de norske menyene.

Nei,da så........:o)

Går du inn på "verktøy" og så på alternativer så det kommer opp en boks med masse skilleark?

Er det det du mener?Isåfall,hjelper det ikke meg.....her har jeg haka på og av det meste,men itteno`skjer:o(

Gjest mutsipus

Nei,da så........:o)

Går du inn på "verktøy" og så på alternativer så det kommer opp en boks med masse skilleark?

Er det det du mener?Isåfall,hjelper det ikke meg.....her har jeg haka på og av det meste,men itteno`skjer:o(

Hva skal du egentlig med den kovolutten. Den kommer jo allikevel bare etter at du har åpnet mailboksen. Eller kommer den når du får mail selv om du ikke r på Outlooken

Gjest belladella

Hva skal du egentlig med den kovolutten. Den kommer jo allikevel bare etter at du har åpnet mailboksen. Eller kommer den når du får mail selv om du ikke r på Outlooken

Hvis jeg sitter feks.her på DOL,og jeg har på outlooken min og får epost,ser jeg jo ikke om jeg får e-post når ikke den kommer opp.

see??

Kan man stille sånn at "konvolutten" kommer fram selv om Outlook 2000 ikke er åpnet?

Å kjære ,vakre vene,

detta gikk fort..kan du ta den på norsk?

verktøy--> osv.

Verktøy - Alternativer - Epost alternativer - avanserte epostalternativer - Når det kommer en ny epost.

"Hvis hake på konvolutt står, slå den av , lagre, slå den på lagre på nytt"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...