Gå til innhold

til minne...

Anbefalte innlegg

Kjæreste herlige Angelica!!!

Benjamin er tre år i dag, har ikke sett ham siden han var baby, men jeg tipper han er like sjarmerende som du og broren din var:)

Du vet hva det betyr? benjamin er tre år... Da kjære venn... Er det fire år siden du forlot oss...

fire år, jeg fatter det ikke, det føles som en evighet.

jeg klandrer deg ikke for det du gjorde, det var eneste riktige for deg ikke sant? alltid gjorde du det som var det eneste riktige for deg... og for alle andre.

JEg tenker kjempemye på deg, på Alexander også selvfølgelig, dere var de to eneste jeg hadde i en ellers kald og uhyggelig verden.

vi var tre ikke sant? trekløveret...

Det er bare meg igjen nå, mange ganger har jeg tenkt på å følge etter dere, har prøvd også, det vet du jo...

Jeg kan ikke kjære du, jeg vil men jeg kan ikke, jeg har en bror å ta vare på.

Kjære Angelica og Alexander...

vi sees igjen, bare ikke enda.

fortsatt glad i dere, tenker på dere hver dag... Kanskje det er en mening med dette, at jeg skulle sitte igjen med alle minnene.

Ta vare på Benjamin så han ikke får samme skjebne som dere

TAKE CARE

treern

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76479-til-minne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...