Gå til innhold

Helt ærlig nå.... :-$

Anbefalte innlegg

Gjest X-budeia
Skrevet

Når var du til tannlegen sist, og hvor gammel er du....

jeg var der i -97, og er 32. ( Neida, har ikke vondt i tenna..*banker i bordet*)

Skrevet

Før sommerferien

Jeg røyker og drikker kaffe så trenger en tur nå for å pusse litt:)

Skrevet

Jeg var hos tannlegen på onsdag....1/2 årlig sjekk.

Hvor gammel jeg er bør være totalt irrelevant, men jeg er gammlen nok til å være med på det meste!

Skrevet

Etter ikke å ha vært der på 8 år, fikk jeg en lei tannpine med påfølgende regning på 9000 kr...:( Så nå sjekker jeg tennene hos tannlegen 2 ganger i året, og har aldri hull lenger, heldigvis!!

Skrevet

Hehe... Interessant spørsmål, siden jeg akkurat har vært og borra, sitter her nå med bedøvet kinn og det kjennes ut som jeg sikler. Tror jeg beit meg i kinnet i stad, det merker jeg sikkert seinere...

Så svaret blir... ca 15 minutter :) Og jeg er 21 år gammel. (regninga for en kontroll + et hull blei på over 1000 kr! første gang jeg betaler full pris...)

Skrevet

Nærmere halvannet år sida. Men det var over fire år før det igjen. Hadde noen småhull sm måtte fikses da.

Skrevet

I 1998, jeg har ikke hatt hull siden jeg var 12-13 år. Jeg er 37 år.

Skrevet

Jeg er 31 år og jeg var der i sommer.

Det kostet meg bare ca 9000,-

:-(

Er ikke kommet meg over sjokket ennå.

Skrevet

jeg er 19 og et halvt og var hos tannlegen for 7-8 måneder siden på vanlig kontroll.

Skrevet

Jeg er 30 år gammel, og var hos tannlegen sist for nøyaktig to år siden, i oktober 2000.

Burde nok tatt meg en tur dit igjen snart. Ettersom jeg har et snev av tannlegeskrekk, prøver jeg å gå hvert år - for da får jeg tatt eventuelle problemer før de blir for store.

Skrevet

Var der i år, jeg er 39.

Hva skal du bruke de opplysnigene til? hehe

Skrevet

Var der i januar elns ... Da hadde jeg en tann som var så betent at betennelsen presset tanna løs *grøss*

Burde ha vært hos tannlegen snart, men har så sinnssykt tannlegeskrekk...

Skrevet

Oktober. 81 år.

Du er mye mer på forum for småbarnsforeldre enn de fleste andre som har passert 80.

Du har egne tenner og egne småbarn? :-)

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i august, altså for to måneder siden. Jeg har bedt tannlegen innkalle meg en gang pr år til kontroll, ellers ville jeg bare utsatt det selv.

Etter at ordningen med gratis skoletannlege tok slutt da jeg ble 18 år, tok det meg 6 år å karre meg til tannlegen pga intens tannlegeskrekk.

Det eneste som skremmer meg MER enn å gå til tannlegen, er å IKKE GÅ DIT, av redsel for hva som da skjer i munnen på meg. Mega-krater og andre uhumskheter kan fritt danne seg, ting som kunne vært tatt fort og greit da de var små (og til en rimeligere penge), men som blir et langvarig mareritt å reparere når de har fått vokse i fred der inne....!

Skrevet

Du er mye mer på forum for småbarnsforeldre enn de fleste andre som har passert 80.

Du har egne tenner og egne småbarn? :-)

Å ja, jeg har ennå tennene mine i behold.

Er sent ute med det meste, også det å få barn. Men jeg ser yngre ut enn 81, heldigvis ;o)

Skrevet

Var der for noen uker siden. Blir innkalt hvert 2. år, ellers hadde jeg vel neppe gått før jeg fikk tannverk. Blir dessverre ikke innkalt til lege, så der var jeg ca. 1990 (ser da bort fra da jeg hadde hard influensa med godt over 40 i feber for 3,5 år siden; da var jeg på legevakta en kveld og fikk sykemelding).

Skrevet

Å ja, jeg har ennå tennene mine i behold.

Er sent ute med det meste, også det å få barn. Men jeg ser yngre ut enn 81, heldigvis ;o)

Fint for 9-åringen din, det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...