conan Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 ....melden avisene. Det skyldes sikkerhetshensyn sier politiet og statsministerens kontor. Vel, før i dag har det vel ikke vært så store trusselen mot Bondens liv, men etter dette så vil enhver som stamper i køen på Mosseveien hver dag, garantert være med på å spleise på en kontrakt på Bonden... 0 Siter
silo Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hehehe, ja husker jeg ble litt irritert da jeg leste det første gang.. *stamper ofte i køen på e18 inn og ut av Oslo* Noen som blir med å spleise på "en kontrakt"? (forresten;tror jeg skal bruke litt av skattepengene mine på dette istedet jeg.. 0 Siter
conan Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Hehehe, ja husker jeg ble litt irritert da jeg leste det første gang.. *stamper ofte i køen på e18 inn og ut av Oslo* Noen som blir med å spleise på "en kontrakt"? (forresten;tror jeg skal bruke litt av skattepengene mine på dette istedet jeg.. Jeg er også villig til å oppgi mitt bidrag for å holde liv i kongehuser for å få satt opp den kontrakten... :-) 0 Siter
silo Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg er også villig til å oppgi mitt bidrag for å holde liv i kongehuser for å få satt opp den kontrakten... :-) hehehe, men da må MM begynne å shoppe på HM hun også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.