Gå til innhold

Bonden sniker i køen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....melden avisene. Det skyldes sikkerhetshensyn sier politiet og statsministerens kontor.

Vel, før i dag har det vel ikke vært så store trusselen mot Bondens liv, men etter dette så vil enhver som stamper i køen på Mosseveien hver dag, garantert være med på å spleise på en kontrakt på Bonden...

Skrevet

Hehehe, ja husker jeg ble litt irritert da jeg leste det første gang..;) *stamper ofte i køen på e18 inn og ut av Oslo*

Noen som blir med å spleise på "en kontrakt"?

(forresten;tror jeg skal bruke litt av skattepengene mine på dette istedet jeg..:)

Skrevet

Hehehe, ja husker jeg ble litt irritert da jeg leste det første gang..;) *stamper ofte i køen på e18 inn og ut av Oslo*

Noen som blir med å spleise på "en kontrakt"?

(forresten;tror jeg skal bruke litt av skattepengene mine på dette istedet jeg..:)

Jeg er også villig til å oppgi mitt bidrag for å holde liv i kongehuser for å få satt opp den kontrakten... :-)

Skrevet

Jeg er også villig til å oppgi mitt bidrag for å holde liv i kongehuser for å få satt opp den kontrakten... :-)

hehehe, men da må MM begynne å shoppe på HM hun også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...