Gå til innhold

Filmteateret, Oslo. Sitte hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille kinobilletter... Alle setene er ledige på lørdags kveld... betyr dette at dette er en dårlig kinosal??? Ikke vært der før. Noen som har vært der og som vet hvor det er greit å sitte? Nede på parketten eller lengre opp? Sidebalkongene er vel uaktuellt..

Gjest Kartoffel
Skrevet

Selv foretrekker jeg å sitte midt i salen på Filmteateret.

Filmteateret er en gammel sal - de "frisket" opp dekoren for noen år siden (den er nå KNALL rød), men har beholdt den gamle teater-stilen med balkong etc.

Det er vel en av de dårligere kinosalene i Oslo. Dersom du er liten, og har problemer med å se over hodet på den som sitter foran, så kanskje det kan være en fordel med første rad på balkongen. Det er ikke så god helling i hovedsalen.

Skrevet

Det er en sal med masse sjarm og stil! Litt vanskelig å se dersom det sitter en kjempe på raden foran, men ulempene oppveies av atmosfæren synes jeg da...

Skrevet

Selv foretrekker jeg å sitte midt i salen på Filmteateret.

Filmteateret er en gammel sal - de "frisket" opp dekoren for noen år siden (den er nå KNALL rød), men har beholdt den gamle teater-stilen med balkong etc.

Det er vel en av de dårligere kinosalene i Oslo. Dersom du er liten, og har problemer med å se over hodet på den som sitter foran, så kanskje det kan være en fordel med første rad på balkongen. Det er ikke så god helling i hovedsalen.

Hei,

synes å huske at kanten på balkongen er ganske så høy, så det er ikke noen fordel å sitte på 1. rad. Ville heller tatt 2. rad.

Hilsen

Gjest Kartoffel
Skrevet

Hei,

synes å huske at kanten på balkongen er ganske så høy, så det er ikke noen fordel å sitte på 1. rad. Ville heller tatt 2. rad.

Hilsen

Det har du sikkert rett i.

Skrevet

Uten tvil Oslos dårligste kino, p.g.a lyd/akustikk og dårlig helning. Om man ikke er så høy får man garantert problemer om noen eldre enn 12 år sitter i stolen foran.

Men det er koselig der, det er sant. Men akkurat på kino må jeg si jeg foretrekker det så moderne som mulig. Sandvika og Vika er best!!

Skrevet

Uten tvil Oslos dårligste kino, p.g.a lyd/akustikk og dårlig helning. Om man ikke er så høy får man garantert problemer om noen eldre enn 12 år sitter i stolen foran.

Men det er koselig der, det er sant. Men akkurat på kino må jeg si jeg foretrekker det så moderne som mulig. Sandvika og Vika er best!!

Åja, spørsmålet var hvor du bør sitte.. Jeg hadde tatt 1. benk, på midten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...