McLoud Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 På VG kan man ut i fra ligningen se hvor mange meter motorvei man kan finansiere ut i fra inntekt. Jeg hadde godt greid meg med tråsyskkel på min veistump i hvertfall 0 Siter
conan Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg ville akkurat fått parkert bilen min på min motorveistump... 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg ville akkurat fått parkert bilen min på min motorveistump... Har'u hangarskip på hjul? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Jeg ville akkurat fått parkert bilen min på min motorveistump... Måtte nokk gått ned en størrelse eller 2 i bil jeg da ja 0 Siter
conan Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Har'u hangarskip på hjul? Hadde det bare vært så vel... :-) 0 Siter
Kapabel Snabel Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Dette var jo faktisk bra! Plutselig er jeg litt stolt over hva jeg kan ha bidratt med: ...betale pensjonen til en minstepensjonist i 43.2 måneder ...vaksinere 2850 barn i et utviklingsland mot de seks vanligste sykdommene. Jeg blir litt mer usikker dersom de har gått med til: ...kjøpe inn 2704 eksemplarer av Finn Carlings siste roman, "Reiser i et lukket rom" til bibliotekene. ...betale det det koster å drive kongehuset i 20.1 timer i 2003 ...eller bygge 0.196% av Sundøybroen som skal betjene de 210 beboerne nordøst på Alsnøy 0 Siter
silo Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Vel, jeg har bestemt meg for at mine skattepenger skal gå til Bjørvikatunnelen i Oslo...:0) Dessuten har jeg bestemt meg for å betale en god del av det nye operahuset her i byen! 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 ...de cm det er snakk om for min del kan jeg fint krabbe uten å bli sår på knea! 0 Siter
McLoud Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 ...de cm det er snakk om for min del kan jeg fint krabbe uten å bli sår på knea! Tenkte jeg skulle kontakte rette myndighet i dag å få påvist "min stump" slik at jeg kan følge den opp litt, sette opp skilter osv. Vurderer seriøst å få på plass en bomstasjon også for å ha litt inntekter på den. 0 Siter
conan Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Tenkte jeg skulle kontakte rette myndighet i dag å få påvist "min stump" slik at jeg kan følge den opp litt, sette opp skilter osv. Vurderer seriøst å få på plass en bomstasjon også for å ha litt inntekter på den. Definitivt dagens beste ide!! :-D Jeg ringer Vegdirektøren med det samme for her skal det bygges bomstasjoner!! 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Tenkte jeg skulle kontakte rette myndighet i dag å få påvist "min stump" slik at jeg kan følge den opp litt, sette opp skilter osv. Vurderer seriøst å få på plass en bomstasjon også for å ha litt inntekter på den. .....du må huske å gi den navnet ditt også....Mr McLoud road;-) 0 Siter
kie Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Tenkte jeg skulle kontakte rette myndighet i dag å få påvist "min stump" slik at jeg kan følge den opp litt, sette opp skilter osv. Vurderer seriøst å få på plass en bomstasjon også for å ha litt inntekter på den. *LOL* 0 Siter
silo Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Tenkte jeg skulle kontakte rette myndighet i dag å få påvist "min stump" slik at jeg kan følge den opp litt, sette opp skilter osv. Vurderer seriøst å få på plass en bomstasjon også for å ha litt inntekter på den. *henger seg på* 0 Siter
spirito Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Spirito har 400 kroner i skattbar inntekt. Spirito er oppført med 0 kroner i utlignet skatt. ...finansiere 0.00 meter motorvei. ...eller betale årets norske militære engasjementet i Afghanistan i 0.0 minutter. ...betale kostnadene for 0.0 sykehusdøgn. Gikk visst under minstefradraget i år jeg...ikke mange som kan se hva jeg faktisk har tjent ) Hilsen studenten 0 Siter
molli Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 0,50 meter :-) Jeg hadde mammapermisjon i deler av år 2001, og i tillegg videre ulønnet permisjon noen måneder til. Jeg fikk bare full lønn i noen få mnd i 2001, derfor liten skatt og så kort veistump for mine skattepenger! :-) He-he! 0 Siter
Anki Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 hehe - skulle fint klart å hinke på et bein den strekninga gitt *s* 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 ...de cm det er snakk om for min del kan jeg fint krabbe uten å bli sår på knea! Hehe, får ikke plass til å krabbe engang jeg! Det får heller ikke en liten drittunge. Er vel bare såvidt en 10-åring kan stå på min veistump uten å få tærne uttafor. 0 Siter
salome Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 ...betale det det koster å holder kronprins Haakon og kronprinsesse Mette-Marit i drift i 2.2 dager. 0 Siter
Lurveliten Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hele 1893 flasker altervin har jeg visst finansiert *stolt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.