Gjest ragna Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Noen som har et tips på hvoran jeg kan få reint de skitne/fettete kjøkenskapdørene? De er malte. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 zalo, vann og salmiakk f.eks.... 0 Siter
Gjest Kruttet Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har mikrofiberkluter fra et hjemmepary. Helt suverene!Tørker først av det tørre støvet med en tørr miljøklut, deretter tar jeg en fuktig, ikke dryppvåt, miljøklut og gnikker av flueskittt, fett og matrester. Helt suverent!Også slipper jeg den eklte lukta av Jif'en, - mye rener blir det også! Det er viktig å presisere at jeg _ikke_ bruker hverken såpe, Jif eller varmt vann her! 0 Siter
molli Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Enten brjuker du en slik "kjøkkenspray", de skal visst være laget for å ta slikt fett o.l. Eller god gammeldags Zalo-vann. Microfiberkluter er best til sånn skrubbejobb, de "river med seg" det utroligste ! Og med mindre skrubbekraft enn vanlig. Godt for armene! :-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Vask skapen grundig med salmiakkvann og mal dem på nytt igjen etterpå i en farve du liker. Du vil ikke angre. Kjøkkenet vårt ble liksom aldri rent før, men etter en grundig salmiakkvann og et nytt strøk maling ble kjøkkenet som nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.