Gå til innhold

Rengjøre kjøkkenskapdører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et tips på hvoran jeg kan få reint de skitne/fettete kjøkenskapdørene? De er malte.

Gjest Kruttet
Skrevet

Jeg har mikrofiberkluter fra et hjemmepary. Helt suverene!Tørker først av det tørre støvet med en tørr miljøklut, deretter tar jeg en fuktig, ikke dryppvåt, miljøklut og gnikker av flueskittt, fett og matrester. Helt suverent!Også slipper jeg den eklte lukta av Jif'en, - mye rener blir det også! Det er viktig å presisere at jeg _ikke_ bruker hverken såpe, Jif eller varmt vann her!

Skrevet

Enten brjuker du en slik "kjøkkenspray", de skal visst være laget for å ta slikt fett o.l.

Eller god gammeldags Zalo-vann. Microfiberkluter er best til sånn skrubbejobb, de "river med seg" det utroligste ! Og med mindre skrubbekraft enn vanlig. Godt for armene! :-)

Skrevet

Vask skapen grundig med salmiakkvann og mal dem på nytt igjen etterpå i en farve du liker. Du vil ikke angre.

Kjøkkenet vårt ble liksom aldri rent før, men etter en grundig salmiakkvann og et nytt strøk maling ble kjøkkenet som nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...