Gå til innhold

Cd brenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke brendt cd :(

bufferen henger ikke med en lenger til sang nr4. Har prøvd alle speed'a også. Det er CD-R.

Kan det hjelpe om jeg laster ned Nero? har winoncd nå. Eller er det rett og slett nesten umulig og brenne på en 80min cd?

Skrevet

Har du ikke en funskjon som hindrer buffer underrun? Kryss av for dette så slipper du det.

Ellers er det alltid en god idè å stenge ned programmer som går i bakgrnunen, også evt. P2P.

Skrevet

Har du ikke en funskjon som hindrer buffer underrun? Kryss av for dette så slipper du det.

Ellers er det alltid en god idè å stenge ned programmer som går i bakgrnunen, også evt. P2P.

Har lastet ned Nero nå og samme feilmelding kommer opp :(

Buffer Underrun... Hvor er det jeg kan klikke for og unngå det da? har ikke sett det på hverken Nero eller WinOnCD.

Brendte en akuratt maken cd her om dagen, og det gikk helt fint...bare i dag jeg går dette Buffer problemet :(

*lukker porgrammer og prøver igjen*

Takk for tips Petter :)

Skrevet

Buffer Underrun... Hvor er det jeg kan klikke for og unngå det da? har ikke sett det på hverken Nero eller WinOnCD.

Brendte en akuratt maken cd her om dagen, og det gikk helt fint...bare i dag jeg går dette Buffer problemet :(

Det hjelper mot stort sett alt å ta en omstart av maskina. Prøv det :)

Skrevet

I winoncd er det en liten firkant du kan hake av i for å unngå buffer underrun. Regner med at brenneren din ikke er gammel (gamle brennere mangler denne funksjonen). Du får opp denne muligheten i brennevinduet (med disc at once osv.)

Du brenner fra pc? Og ikke kopierer en cd? Dersom du kopierer cd'er kan de være i så dårlig forfatning at pc'en din ikke klarer å lese fra dem hurtig nok og du kan få buffer underrun. Da hjelper det å brenne via harddisken. Har selv vært ute for cd'er jeg kun har klart å lese i 0,2x hastighet.

Skrevet

I winoncd er det en liten firkant du kan hake av i for å unngå buffer underrun. Regner med at brenneren din ikke er gammel (gamle brennere mangler denne funksjonen). Du får opp denne muligheten i brennevinduet (med disc at once osv.)

Du brenner fra pc? Og ikke kopierer en cd? Dersom du kopierer cd'er kan de være i så dårlig forfatning at pc'en din ikke klarer å lese fra dem hurtig nok og du kan få buffer underrun. Da hjelper det å brenne via harddisken. Har selv vært ute for cd'er jeg kun har klart å lese i 0,2x hastighet.

Hei

Joda det hjalp og stenge en del programmer som kjørte i bakgrunnen :)

Nå er CD'n brendt :-D

Takk igjen *s*

Skrevet

Det hjelper mot stort sett alt å ta en omstart av maskina. Prøv det :)

Nja, det hjelper mot mye men... her måtte jeg stenge av noen programmer som kjørte i bakgrunnen bare ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...