Nefrediti Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 hvordan legge skygge i ett bilde i photoshop.. Sitter på skolen og det er oppgaven! Citoyen er du her nu? eller noen andre? i oppgaven står det : lag nytt layer og farg det svart.. vet ikke hvordan jeg skal farge det svart.,,.hvilken verktøy bruker jeg da??? Takknemlig for svar raskt... 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Da går du på Edit - tror jeg - og så velger du (har ikke photoshop oppe nå) å mørkne bildet....så kan du be om "blure" kanter etterpå - - i filter et sted - og så forskyver du skygge-layeret litt i forhold til laget oppå..........jajasan! - - - er på vei ut - så dette ble helt forvirrende! hehe 0 Siter
Nefrediti Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Da går du på Edit - tror jeg - og så velger du (har ikke photoshop oppe nå) å mørkne bildet....så kan du be om "blure" kanter etterpå - - i filter et sted - og så forskyver du skygge-layeret litt i forhold til laget oppå..........jajasan! - - - er på vei ut - så dette ble helt forvirrende! hehe skal prøve flisa.. men sørn å .. har norsk versjon av photoshop... så hva er edit.. hehe er ikke stiv i engelsk alså.. 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 skal prøve flisa.. men sørn å .. har norsk versjon av photoshop... så hva er edit.. hehe er ikke stiv i engelsk alså.. nr. to fra venstre - - - -tror jeg - 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 skal prøve flisa.. men sørn å .. har norsk versjon av photoshop... så hva er edit.. hehe er ikke stiv i engelsk alså.. Har ikke peil på photoshop, men "edit" vet jeg hva betyr - det er "rediger". 0 Siter
Nefrediti Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 nr. to fra venstre - - - -tror jeg - jess redigere står det flisa ..hehe skal prøve..takk til soriamoria og flisa.. om jeg får til er nu ett annet kapitel..prøver nu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.