Gå til innhold

Data hjelp.. fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan legge skygge i ett bilde i photoshop..

Sitter på skolen og det er oppgaven! Citoyen er du her nu? eller noen andre?

i oppgaven står det : lag nytt layer og farg det svart.. vet ikke hvordan jeg skal farge det svart.,,.hvilken verktøy bruker jeg da???

Takknemlig for svar raskt...

Skrevet

Da går du på Edit - tror jeg - og så velger du (har ikke photoshop oppe nå) å mørkne bildet....så kan du be om "blure" kanter etterpå - - i filter et sted - og så forskyver du skygge-layeret litt i forhold til laget oppå..........jajasan! :) - - - er på vei ut - så dette ble helt forvirrende! hehe

Skrevet

Da går du på Edit - tror jeg - og så velger du (har ikke photoshop oppe nå) å mørkne bildet....så kan du be om "blure" kanter etterpå - - i filter et sted - og så forskyver du skygge-layeret litt i forhold til laget oppå..........jajasan! :) - - - er på vei ut - så dette ble helt forvirrende! hehe

skal prøve flisa.. men sørn å .. har norsk versjon av photoshop... så hva er edit.. hehe er ikke stiv i engelsk alså..

Skrevet

skal prøve flisa.. men sørn å .. har norsk versjon av photoshop... så hva er edit.. hehe er ikke stiv i engelsk alså..

nr. to fra venstre - - - -tror jeg -

Skrevet

Har ikke peil på photoshop, men "edit" vet jeg hva betyr - det er "rediger".

Skrevet

nr. to fra venstre - - - -tror jeg -

jess redigere står det flisa ..hehe skal prøve..takk til soriamoria og flisa.. om jeg får til er nu ett annet kapitel..prøver nu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...