Gå til innhold

lilja, kinanina, kinanurk og kineserinden

Anbefalte innlegg

Hei på dere

TENK at det ikke ble noen tildelinger denne uka. Hvilke tanker gjøre dere nå, det må vel bli tildeling til neste uke, ellers så skal jeg gå til nordpolen........blir dere med?

Dette er uholdbart, det burde ha skjedd noe nå. Tror papirene våre må være sendt nå fra Kina, nå som de er kommet fra ferie........Eller kanskje de fortsatt er urørt, nei, det går ikke ann...GURI, eg bli sprø av denna usikkerheten.

No vil jeg vite hvem som skal bli mitt barn og når vi kan hente det......

Venteklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76577-lilja-kinanina-kinanurk-og-kineserinden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda - jeg har fremdeles håp og tro på tildeling i løpet av neste uke! Fatter ikke hvordan de ellers skal klare målsetningen sin - og hva som er vitsen med å ha både september og oktober til review/matching når de ikke har sendt ut tildelinger til august ennå..

Var inne på A-parents China (amerikansk side) Der går det tregt! Foreløbig ligger antall tildelinger på omlag halvparten av det som har vært vanlig. Så hvorvidt det betyr at det er færre amerikanske søkere på denne måneden, eller om det ennå mangler en hel del tildelinger - det får tiden vise.

Jeg for min del er utrolig lei. Lei av å skvette når telefonen ringer, lei av at folk spør HVER gang jeg treffer dem, lei av å få høre "Så spennende!!"

Akkurat nå er det ikke det spor spennende. Det er bare slitsomt og trøstesløst.

Men spør meg etter helga, du!! Da har jeg hatt to dager uten å vente hvert sekund, og da skal jeg være mitt gode, gamle, optimistiske jeg!

For Nordpolen, DET er absolutt siste utvei! ;-)

Klæm ifra ho

Hei

Må bare få si at jeg følger spent med dere. Tenk at vi utsetter oss sjøl for sånne prøvelser! Men alt er vel glemt når det endelig skjer noe (som om det er noen trøst akkurat nå......). Jeg krysser i alle fall fingrene, og håper dere får en fin helg, tross alt.

Vennlig hilsen

Ja her går det på stumpene løst!

Er også drittlei alle som spør og maser. Blir sinna viss noen ringer; må ikke holde tlf opptatt!!!

Hadde satsa all min tålmodighet på denne uka men den gang ei! Hvor jeg skal hente "guts" til flere slike uker, vet jeg ikke!

"jeg må ha det, bare MÅ ha det nå!"

Får prøve og roe helt ned i helga, så får vi se hva som skjer!

Godt å vite at det er flere som venter like utålmodig og spent som meg!!

Tvi tvi og fatt mot kjære medsøstre, vi MÅÅÅÅ være i mål snart!!

klem fra..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...