Gå til innhold

Helga er her, og æret være henne, har jeg drukket nå igjen ?

Anbefalte innlegg

Jepp. Pluss resten av mitt varierte repertoir: Internasjonalen, Grevling i taket, Roll me over, Edit Piaf's Les trois cloches, og Es gibt kein bier auf Hawaii. De to siste har jeg sunget offentlig. I..*host*.Hamburg.

Pene sanger i utgangspunktet, men noe skjer på veien fra hjernen til munnen.

Hehe. Uff, jeg snakker "tysk" i beruset tilstand jeg. Ich bin so müde, ich bin so macht, heute abend habe ich 14 kindern gemacht o.l.. Oh baby, baby is a wild world osv. Jeg har vel aldri kunne synge en hel sang. Jeg kan bare noen strofer av hver som jeg blander litt sammen.

Ikke si det bort, men noen ganger later jeg som jeg psykisk utviklingshemmet. Det faller lett for meg....

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

28

• MsSophie

8

• naiv

6

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

I dag til morgenen stemte bare "Den store stygge ulven i fårikål" bakfull på meg. Men ny kveld, nye muligheter.....så i morgen tidlig satser jeg på "Den stygge andungen" full. Det burde ikke by på problemer, all den tid jeg ikke har noen samboer, så det skal lite til å bli kjekkere enn det.

På den andre siden, det forespeiles en heftig bacalao-aften, og det kan vel kanskje by på problemer å sjekke noen stinkende av klippfisk, hvitløk og chili?

Ulv I Faarikaal

I dag til morgenen stemte bare "Den store stygge ulven i fårikål" bakfull på meg. Men ny kveld, nye muligheter.....så i morgen tidlig satser jeg på "Den stygge andungen" full. Det burde ikke by på problemer, all den tid jeg ikke har noen samboer, så det skal lite til å bli kjekkere enn det.

På den andre siden, det forespeiles en heftig bacalao-aften, og det kan vel kanskje by på problemer å sjekke noen stinkende av klippfisk, hvitløk og chili?

Samme her, da kan du komme hit, for tibetansk? lammepølse er -full- av hvitløkbiter, og brodern sendte meg hjem forrige gang med beskjed om å ikke komme tilbake før jeg var godkjent av forurensningstilsynet.

Samme her, da kan du komme hit, for tibetansk? lammepølse er -full- av hvitløkbiter, og brodern sendte meg hjem forrige gang med beskjed om å ikke komme tilbake før jeg var godkjent av forurensningstilsynet.

*lololololol*

Du får jo sagt det da!

*krølle seg*

Ulv I Faarikaal

*lololololol*

Du får jo sagt det da!

*krølle seg*

Lammepølse er godt men vanskelig å få tak i. Selv syns jeg hvitløk og gammalt fyll må være en himmelsk lukt. Og så blir man så viril dagen etter ! Vet ikke om det er lammepølsa eller alkoholen. Hva tror du ?

Lammepølse er godt men vanskelig å få tak i. Selv syns jeg hvitløk og gammalt fyll må være en himmelsk lukt. Og så blir man så viril dagen etter ! Vet ikke om det er lammepølsa eller alkoholen. Hva tror du ?

Trenger man noen begrunnelse for viriliteten da?

hø?

hø?

;-)

Annonse

Ideen er sikkert god. Men jeg er stygt redd for at SFT hadde nektet oss to ethvert forsøk på opphold i tettbebygdstrøk sammen.

Her er det neppe rom for en liten dispensasjon engang.

Men alle oss som har levd en stund vet jo også at det er enklere å få tilgivelse enn tillatelse;-)

Ulv I Faarikaal

Ideen er sikkert god. Men jeg er stygt redd for at SFT hadde nektet oss to ethvert forsøk på opphold i tettbebygdstrøk sammen.

Men alle oss som har levd en stund vet jo også at det er enklere å få tilgivelse enn tillatelse;-)

Brodern sier jeg burde vært ført opp som et et punkt i forskriftene, for å få ned på papiret hvor på Svalbard jeg kan bo. Han nevnte et par forblåste topper :-)

Ulv I Faarikaal

Hva betyr en stund ?

Brodern sier jeg burde vært ført opp som et et punkt i forskriftene, for å få ned på papiret hvor på Svalbard jeg kan bo. Han nevnte et par forblåste topper :-)

Og sende problemet til Svalbard tenderer jeg til å ville kalle en naturkatastrofe;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...