Gå til innhold

Helga er her, og æret være henne, har jeg drukket nå igjen ?

Anbefalte innlegg

Hva skal man si om en mann som legger ut barnebilder av seg selv? Det er nå det jeg lurer på :)

Dessuten funker den dårlig i Opera, visste du det? Så når du legger inn informasjon om deg selv, bilder og alt sånn - så fikser du det også. Skal vi si det? Er vi enige nå?

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

28

• MsSophie

8

• naiv

6

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hva skal man si om en mann som legger ut barnebilder av seg selv? Det er nå det jeg lurer på :)

Dessuten funker den dårlig i Opera, visste du det? Så når du legger inn informasjon om deg selv, bilder og alt sånn - så fikser du det også. Skal vi si det? Er vi enige nå?

Hehe.

Men var ikke katten fin ? Klikk på den. Alle våre katter har vært matvrak, sultne katter kan ikke oversees.

Også oppvaskamaskinen med dildoer ? Det er gamle modeller ser jeg, de nye er mer fancy.

Hehe.

Men var ikke katten fin ? Klikk på den. Alle våre katter har vært matvrak, sultne katter kan ikke oversees.

Også oppvaskamaskinen med dildoer ? Det er gamle modeller ser jeg, de nye er mer fancy.

Jeg liker ikke katter og oppvaskmaskiner er ikke det som fenger meg mest, for å si det sånn.

Fyf... tenk å lure meg sånn. Slem er du - skikkelig slem.

Du har sett hvor godt jeg holder meg ? Det fins hjemmeside.

Nope, jeg har kun lest din egen uhemmede selv-skryt, og har dessverre ingen tilgang til noe som helst som kan verifisere dette.

Kunne du kanskje være brydd med å gjøre noe med det?

Ulv I Faarikaal

Jeg liker ikke katter og oppvaskmaskiner er ikke det som fenger meg mest, for å si det sånn.

Fyf... tenk å lure meg sånn. Slem er du - skikkelig slem.

Sånn kan det gå. Så sippete du er i dag a' Har du spist sitron ? De er visst veldig sure i år hører jeg.

:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nope, jeg har kun lest din egen uhemmede selv-skryt, og har dessverre ingen tilgang til noe som helst som kan verifisere dette.

Kunne du kanskje være brydd med å gjøre noe med det?

Hva skal jeg gjøre ?

Ulv I Faarikaal

Du har muligens det.

Såvidt kommet i gang, børsten er i hus og kyllingvinger er snart tint. Med Hoff's pommfrikrydder og litt hvitløk på er det duket for party. Jeg må ha spist et tonn kyllingvinger i mitt liv.

*flakse*

Sånn kan det gå. Så sippete du er i dag a' Har du spist sitron ? De er visst veldig sure i år hører jeg.

Neeeida - det er bare du som er litt touchy overfor uteblitte smilys.

*knegg* :)

Hvis du ikke kjenner kloremerker, så skal du bare tenke deg at jeg smiler :)

Såvidt kommet i gang, børsten er i hus og kyllingvinger er snart tint. Med Hoff's pommfrikrydder og litt hvitløk på er det duket for party. Jeg må ha spist et tonn kyllingvinger i mitt liv.

*flakse*

Ok, kos deg med både det ene og det andre.

Ulv I Faarikaal

Neeeida - det er bare du som er litt touchy overfor uteblitte smilys.

*knegg* :)

Hvis du ikke kjenner kloremerker, så skal du bare tenke deg at jeg smiler :)

Åja. Jeg traff en skikkelig grinete katt i dag, Jeg bøyde meg ned og den sa frrrsss, uffda.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja hva skal man si ? Har du sett på et av de andre bildene ? Et av dem kan være meg.

Hjemmesiden er laget i en utrolig dum generator. Opera støtter ikke alle funksjoner.

Det blir nok ikke mer stoff på sidene dessverre :-)

Ja hva skal man si ? Har du sett på et av de andre bildene ? Et av dem kan være meg.

Hjemmesiden er laget i en utrolig dum generator. Opera støtter ikke alle funksjoner.

Det blir nok ikke mer stoff på sidene dessverre :-)

Er du "mislykket"?

Forklar

Sorry, jeg er litt minimalistisk i dag og brukte verken "hehe" eller smiletegn. Hvis du leser mislykket's innlegg fra i går, så skjønner du hva jeg mener.

Noen av bildene på hjemmesiden din er litt eh.. spesielle?

See?

Ulv I Faarikaal

Sorry, jeg er litt minimalistisk i dag og brukte verken "hehe" eller smiletegn. Hvis du leser mislykket's innlegg fra i går, så skjønner du hva jeg mener.

Noen av bildene på hjemmesiden din er litt eh.. spesielle?

See?

Stygg ?

En hobbyfilosof sa til meg at det er bedre å være rik vakker og ung, enn å være fattig, stygg og gammel.

Det er vel noe i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...