Gå til innhold

Endelig peruMAMMA på ordentlig :-)))))

Anbefalte innlegg

Hei.

Så flott!!!!!!!! Tenk at det endelig ble deres tur til å dra ned til Peru.

Vi var i juli/august i fjor, og hentet gutten vår på da 2 år.

God tur, og kos dere. Elsa og Carlos er bare helt fantastiske mennesker.

Hvilken del fra landet kommer gullet fra?

Mange hilsninger fra

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• peru1365380364

2

• astridny

1

• cilas

1

• Mamta

1

Gjest krabben

Eeeeeeendeleg!

Åååå, så glad eg vart no! De har verkeleg venta umenneskeleg lenge, og dette tyder jo at det skjer noko i Peru!

Å, no fekk eg hjarta i halsen og meir til... tenk, då kan me kanskje venta å få telefon me og, i alle fall om nokre månader! Fantastisk!

GRATULERER! Og god tur til Peru!

Stor klem frå

Eeeeeeendeleg!

Åååå, så glad eg vart no! De har verkeleg venta umenneskeleg lenge, og dette tyder jo at det skjer noko i Peru!

Å, no fekk eg hjarta i halsen og meir til... tenk, då kan me kanskje venta å få telefon me og, i alle fall om nokre månader! Fantastisk!

GRATULERER! Og god tur til Peru!

Stor klem frå

Heia Perumamma og krabben!

Jeg er veldig glad på vegne av dere begge to, og Perumamma: God tur til Lima. Det blir nok en opplevelse for livet, det var i alle fall vår hentereise :-)

Klem fra

Annonse

peru1365380364

Som jeg røpte i gratulasjonsmailen min, bor vi i Arequipa, Peru. Og dersom du trenger ferske opplysninger om Peru; hva du får tak i til barn, eller andre ting, eller dersom du ville hatt et telefonnummer i tilfelle du skulle trenge kontakt med noen som snakker både norsk og spansk, kan du bare ta kontakt på

[email protected]

Uansett; god tur, og kos dere!! Peru er et fantastisk land!!!

Og snart har dere sønnnen deres i armene!!!!!!!!!!!

Saludos y abrazos de

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...