Gå til innhold

Bin Laden sine syke metoder...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 spørsmål, hvorfor mener du at der er USA sitt ansvar å få fanget Bin laden?

Og mener du at han har noe med dødskytingene i washington å gjøre....?

Lurer bare litt på hva du vil med ditt innlegg jeg....

#2 spørsmål, hvorfor mener du at der er USA sitt ansvar å få fanget Bin laden?#

Eh..har ikke de tatt på seg det ansvaret selv synes du? eller tror du de bare bombet Afghanistan for morroskyld?

#Og mener du at han har noe med dødskytingene i washington å gjøre....?#

Ja, jeg tror det er han som står bak dette. Skape frykt og vise at han fremdeles er i livet.

#2 spørsmål, hvorfor mener du at der er USA sitt ansvar å få fanget Bin laden?#

Eh..har ikke de tatt på seg det ansvaret selv synes du? eller tror du de bare bombet Afghanistan for morroskyld?

#Og mener du at han har noe med dødskytingene i washington å gjøre....?#

Ja, jeg tror det er han som står bak dette. Skape frykt og vise at han fremdeles er i livet.

Spørsmål 1

- ja sant nok, USA bombet afaganistan, og det i jakten på et eneste menneske! ( i jakten på terrorister, underforstått bin laden) Så at man har et ansvar, allright, du har et godt poeng der!

2,

Men at det er bin laden som står bak dødsskjutingen i washington...vel alt er selvfølgelig mulig men det kan jo like gjerne være noen som har sett litt for mye av tv, film og pc spill!

Gjest UndrerPåDet Jeg

Spørsmål 1

- ja sant nok, USA bombet afaganistan, og det i jakten på et eneste menneske! ( i jakten på terrorister, underforstått bin laden) Så at man har et ansvar, allright, du har et godt poeng der!

2,

Men at det er bin laden som står bak dødsskjutingen i washington...vel alt er selvfølgelig mulig men det kan jo like gjerne være noen som har sett litt for mye av tv, film og pc spill!

Kanskje det er en norsk HV-soldat det har klikka for?

Spørsmål 1

2,

Jeg kom bare med min Idé og hva jeg tror. Så må vi bare vente og se om jeg har rett eller ei.

Ikke bestandig man nødvendigvis vil noe med sine innlegg. Kanksje bare lufte sine tanker og meninger for så og høre hva andre tror.

*s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...