Gjest Nikkaba Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har prøvd Ikea og div. andre møbelforhandlere, men jeg fiinner ikke saccosekker (til barn) som kan kjøpes på nettet i det hele tatt!!! Plis hælp, à! 0 Siter
venninde Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hvorfor ikke prøve en annonse i Aftenposten, kveld. er sikker på at mange i oslo er klare for å kvitte seg med sekkene.Marit 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hvorfor ikke prøve en annonse i Aftenposten, kveld. er sikker på at mange i oslo er klare for å kvitte seg med sekkene.Marit Mjooo.... Vil jo helst ha nye da, siden de er til ungene og vi skal ha dem i stua. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hvorfor må du kjøpe den på nett? Så en katalog for en tid siden, var vel kanskje en møbelbutikk. Sacco-sekker er billigere nå enn de var før. (Husker de kostet ca 500,- ) 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Hvorfor må du kjøpe den på nett? Så en katalog for en tid siden, var vel kanskje en møbelbutikk. Sacco-sekker er billigere nå enn de var før. (Husker de kostet ca 500,- ) Fordi jeg bor langt inni skauen, uten møbelbutikker i nærheten.... 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Fordi jeg bor langt inni skauen, uten møbelbutikker i nærheten.... Ok. *ler medfølende* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.