Gjest lis@bet Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Det gjør jeg, er kult jo! Veksler mellom andungen Kvakk-kvakk, Pink Panter og Stairway to Heaven. Alle helt hjemmesnekrede. Men veeldig bra altså!! *Ønsker seg polyfoniske ringetoner* Burde jeg gå til sengs kanskje?? :-) 0 Siter
Gjest natta Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Lager mine egne bilder og logoer, men ikke ringetoner 0 Siter
birdie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Ehh.. de er vel ikke du som har komponert de der? Du mener kanskje å taste inn notene sjøl? Det gjør nemlig jeg - gidder ikke betale for å laste ned når det går så kjapt å taste inn! 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Ehh.. de er vel ikke du som har komponert de der? Du mener kanskje å taste inn notene sjøl? Det gjør nemlig jeg - gidder ikke betale for å laste ned når det går så kjapt å taste inn! Sånn? 0 Siter
birdie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Sånn? *klappe på skuldra* Veldig bra! (og svaret er fremdeles ja) 0 Siter
birdie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 *klappe på skuldra* Veldig bra! (og svaret er fremdeles ja) - så ville vel den beste formuleringen være: "Taster du inn ringetonene selv?" For det er jo sjeldent ens EGNE ringetoner det er snakk om, like lite som det er en sjøl som har komponert melodiene.. Med visse hederlige unntak, selvfølgelig. neuni? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 - så ville vel den beste formuleringen være: "Taster du inn ringetonene selv?" For det er jo sjeldent ens EGNE ringetoner det er snakk om, like lite som det er en sjøl som har komponert melodiene.. Med visse hederlige unntak, selvfølgelig. neuni? Jeg ser det ikke slik. Jeg mener det er snakk om å taste inn mine egne ringetoner. De jeg velger som mine egne. Var det noe mer? :-) 0 Siter
birdie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Jeg ser det ikke slik. Jeg mener det er snakk om å taste inn mine egne ringetoner. De jeg velger som mine egne. Var det noe mer? :-) - før vi stenger? Nei takk. (Eller, om du har noen bra linker? Jeg bruker denne: http://www.home.no/ringetoner/ ) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 - før vi stenger? Nei takk. (Eller, om du har noen bra linker? Jeg bruker denne: http://www.home.no/ringetoner/ ) *flirer* 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 - før vi stenger? Nei takk. (Eller, om du har noen bra linker? Jeg bruker denne: http://www.home.no/ringetoner/ ) kranky? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 kranky? neida.. pappegøya er aldri sur.. hun har bare ikke fått sigaretten sin i aften 0 Siter
neuni Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 - så ville vel den beste formuleringen være: "Taster du inn ringetonene selv?" For det er jo sjeldent ens EGNE ringetoner det er snakk om, like lite som det er en sjøl som har komponert melodiene.. Med visse hederlige unntak, selvfølgelig. neuni? hehe..eg har tenkt tanken, men forkasta den, fordi eg ikkje kan fordra melodier som ringetone min søte, lille siemens seier berre "du-dipp" - svææært diskret så for dei som har mobilnr mitt - bli ikkje overraska om eg ikkje tar fonen når du ringer, lyden er nemlig som sagt svææært diskret 0 Siter
birdie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 kranky? Neida, bare øver meg på ironi & sånn uten hjelp av smileyer. Æ'kke lett. Og DU, bella..!! *grmf* 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Neida, bare øver meg på ironi & sånn uten hjelp av smileyer. Æ'kke lett. Og DU, bella..!! *grmf* Ironi uten smileyer kan fort bli sarkasme....;-) 0 Siter
birdie Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Ironi uten smileyer kan fort bli sarkasme....;-) Jepp, det er en balansekunst. Det hjelper jo litt når avsender og mottaker "kjenner" hverandre, da. 0 Siter
Zirine Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Ironi uten smileyer kan fort bli sarkasme....;-) *knekke fingre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.