Gå til innhold

Æ bustdad!!! (Noen har bursdag idag...)

Anbefalte innlegg

Bare så dere vet det, folkens, så har Lillegullet bursdag idag. Og gjett om hun har gledet seg i ukesvis...

Det første hun sa da hun sto opp idag, var altså: "- Æ bustdad! Mamma lælp mæ åpn pakke!

Storebror tok en spontan bursdagssang med "raketter" for henne på badet og gav henne deretter en skikkelig storebror - bjørnekos!

:-)

Dessverre må vi utsette feiringen etpar dager fordi bursdagsbarnet selv har omgangssyke... Men pakkene sine har hun fått, og hun var såre fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76638-%C3%A6-bustdad-noen-har-bursdag-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

så mye med lillegullet. Klart det er morro med bursdag!!! Hvor gammel blir hun da?

Vi har en som er 2 år i dag, men skjønner ikke hva bursdag er enda..

Ha en flott bursdag, selv med omgangsyke,håper hun blir snart frisk :-)

Nå sitter den småsyke jubilanten og ser på Emil mens hun glad og fornøyd spiser saftis...

Da jeg skrev innlegget imorges, glemte jeg i farten å presisere alderen til Lillegullet, så det får jegnå rette på.

Når vi spør henne selv hvor mange år hun er blitt, får vi til svar: - 6 år! Men ifølge fødselsattesten, skal det være 3 år, altså. Uansett hvor mange simulerte løse tenner og 6 års - trass - symptomer frøkna greier å fremtvinge...

Fortsatt god helg!

Gjest ChiengMai

Nå sitter den småsyke jubilanten og ser på Emil mens hun glad og fornøyd spiser saftis...

Da jeg skrev innlegget imorges, glemte jeg i farten å presisere alderen til Lillegullet, så det får jegnå rette på.

Når vi spør henne selv hvor mange år hun er blitt, får vi til svar: - 6 år! Men ifølge fødselsattesten, skal det være 3 år, altså. Uansett hvor mange simulerte løse tenner og 6 års - trass - symptomer frøkna greier å fremtvinge...

Fortsatt god helg!

Lillegullet deres og vår nybakte Storebror ville nok funnet forståelde hos hverandre angående alder. Han også er nemlig 6 år og "skal begynne på skolen på mandag". Han er like håpefull hver gang han sier det. :-)

Lillegullet deres og vår nybakte Storebror ville nok funnet forståelde hos hverandre angående alder. Han også er nemlig 6 år og "skal begynne på skolen på mandag". Han er like håpefull hver gang han sier det. :-)

*knis*

Ja, ikke sant? De er skjønne - i alle aldre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...