Li Mingli Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vi vurderer å adoptere fra Kina gjennom Inor Adopt, har tidligere adoptert et barn gjennom en annen forening. Hvis noen ville dele positive og event. negative erfaringer med denne foreningen ift. Kinaadopsjoner med meg så ville det være veldig fint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76650-erfaringer-med-inor-adopt-og-kina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
eikebladet Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei og velkommen hit! (Kan ikke huske å ha sett nicket ditt her tidligere.) Jeg søker om adopsjon fra Kina og benytter InorAdopt. Jeg har ikke kommet så langt i prosessen ennå (venter svar fra BUFA om ca. en måned), men er så langt veldig godt fornøyd med InorAdopt. De er jo mindre enn de andre foreningene og har dermed kanskje litt mindre ressurser til å lage medlemsblader, arrangere kurs etc., men til gjengjeld har jeg følelsen av at de har mer tid til oppfølging av hver enkelt. Jeg vet jo ikke hvordan det er hos VB og AF, men min saksbehandler hos InorAdopt ringte f.eks. for en stund siden og spurte hvor langt jeg var kommet og hvordan det gikk. Slik personlig oppfølging setter i hvert fall jeg stor pris på, - det vitner om en sørvis innstilling fra foreningen. Jeg har også alltid fått raske, gode og "blide" svar på henvendelser. Siden dere vurderer å adoptere fra Kina, er nok InorAdopt et veldig bra valg nå for tiden. Jeg vet at både VB og AF har lange køer på Kina (dvs. man må vente en tid etter BUFA godkjennelse før søknaden kan sendes til Kina), men jeg tror ikke det gjelder InorAdopt. De meldte i hvert fall om god kapasitet på Kina for en måneds tid siden. Som sagt er jeg fortsatt tidlig i prosessen, men kan absolutt anbefale InorAdopt. Du kan godt maile meg hvis det er noe spesielt du lurer på ([email protected]). Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76650-erfaringer-med-inor-adopt-og-kina/#findComment-391613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.