Gå til innhold

Kan man ikke stole på dem i AF?

Anbefalte innlegg

Gjest Erskuffet

Jeg er virkelig skuffet over Adopsjonsforum!

I forrige uke fikk vi en telefon fra AF som vi ble såå glade for!! De fortalte at i neste uke skulle de sende oss brev med fullmakter som vi skulle underskrive. Endelig skulle papirene våre bli sendt til giverlandet for oversetting.

I dag er det lørdag og ingen brev i postkassen var å finne. Hver eneste dag i denne uken har vi sjekket om det var noe brev. Men nei, ikke noenting.

Vi er kjempeskuffet!!

Blir usikker og lurer på om jeg kan stole på disse menneskene?

Jeg har faktisk hatt mine tvil på om vi ville fått det brevet denne uken, for tidligere var det en adopsjonsinformasjon vi aldri fikk. Den måtte vi ringe etter, og vi fikk den i en nokså amputert utgave.

Har noen av dere opplevd noe liknende? Hva har/hadde dere gjort i denne situasjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76654-kan-man-ikke-stole-p%C3%A5-dem-i-af/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BlirMammaSnart!

Kan ikke gi deg noe svar, men kan fortelle om at posten i Oslo og omegn. går usedvanlig tregt om dagen.

Viktig brev fra banken kom 9dager etter poststemplet. Dette var bare ett eksempel av mange forsinkelser i postverket om dagen.

Ha en god helg, håper alt ligger i postkassen på mandag.

Gjest Sommerstorm

... men jeg tror de hele tiden gjør så godt de kan i AF. Jeg vil heller si at jeg er imponert og positivt overrasket over hvor raske de er med tilbakemelding når det skjer noe nytt.

Det er jo ikke bare deres sak de har å ta hånd om. Noen ganger er det dere som må vente, mens andre ganger er det en annen familie. Jeg tror nok at du kommer til å sette pris på i 'innspurten' at det nettopp er deres sak som får prioritet. Det de liker aller minst, er folk som maser (jeg mener det som et godt råd altså :o)).

forelsket colombiamamma

Jeg forstår godt at du er skuffet og lei deg for at ikke papirene er kommet enda, men jeg tror du bare skal slappe av. Du må ikke være redd for å stole på AF for de gjør en utmerket god jobb.

Om ting går tregt er det ikke sikkert at det er AF sin feil. Jeg tror nok at du skal ta det med ro. Papirene kommer nok snart skal du se.

Men jeg føler med deg, for det er forferdelig å vente ekstra (og unødvendig, føler dere sikkert) når man er i en allerede krevende venteprosess.

Ta det med ro:-) og ha en fin dag.

mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...