Gå til innhold

Tiltrekkende mannfolk...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uh. han liker jeg mildt sagt ikke. Jeg synes han er skummel. Sleskt blikk, og så _det_ digre falske gliset. Jeg ville aldri stolt på den fyren der.

Den "merkeligste" mannen jeg tiltrekkes av er svensken Robert Aschberg. Et gammelt råskinn, men han virker god på bunnen. Han og jeg har hatt drømmesex en gang. Han er velkommen tilbake i drømmene mine når det måtte være;-)

Jeg liker de litt rampete med det intense & og beroligende blikket på en gang. Er svak for mørke øyne.

Blikket og looken som John Cusack og Kevin Spacey har. *sukk*

Jeg kunne drukne i deres armer.

Jeg kjenner en sånn fyr, men personligheten holdt dessverre ikke mål.

Annonse

Hvis det er bare for sex'ens skyld, ville jeg valgt meg Morten Harket. Liker mystiske menn. Tror ikke jeg hadde turt å satse på et hverdagsliv med han derimot. Men et lite eventyr - jatakk!

Thomas Giertsen - æsh! For en liten dritt. Så lite maskulin at jeg hadde spydd.

Mange deilige menn der ute! Sikle, sikle...

Det var jo koselig lesning. Takk for den!

Lottemor1365380387

Den mest sexye, og vakre, kjekke mannen jeg vet om er en jeg gjerne vil ha, men som er noen annen sin. Han har verdens peneste øyne og smil, og er bare så... *sukk*

Hei :)

Er det min :)hehehehe.

Han har nemlig det nydeligste smil :)

Neida jeg bare tulla.

Det blir nok din dag en gang .

Lykke til :)

Hvordan tiltrekkende menn ser ut er vanskelig å si. I de øyeblikk de dukker opp vet jeg. Det handler om udefinerbare greier, glimtet, utstråling, vibrasjoner.

Kjæresten min forårsaket et fysisk *gisp* første gang jeg så ham - det snublet i magen. Objektivt sett er det sikkert mulig å framvise 'penere' menn på kloden. I mine øyne har han alt jeg vil ha, inklusive det fysiske som tenner meg noe så veldigveldig...

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hvordan tiltrekkende menn ser ut er vanskelig å si. I de øyeblikk de dukker opp vet jeg. Det handler om udefinerbare greier, glimtet, utstråling, vibrasjoner.

Kjæresten min forårsaket et fysisk *gisp* første gang jeg så ham - det snublet i magen. Objektivt sett er det sikkert mulig å framvise 'penere' menn på kloden. I mine øyne har han alt jeg vil ha, inklusive det fysiske som tenner meg noe så veldigveldig...

Jada, helt enig, men den biten der kommer først når du treffer fyren! Da er det andre ting som avgjør, kjemi osv.

Her diskuteres, eter som jeg forstår, først og fremst menn som er kjent fra diverse medier. Da har vi litt mindre å dømme etter. Så kanskje noen av disse hadde vært helt ok i RL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...