Gå til innhold

FU: om mobiltelefoner og uhell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den vil nok neppe virke når det var strøm på i vannet. Rent vann leder ikke strøm, men mange slike har gått i do, og jeg har ikke hørt at de ble redda. SIM kortet klarer seg nok ikke heller.

Min telefon overlevde den :)

Kanskje den viktigste grunnen var at jeg plukka ut batteriet i stedet for å slå den av - dermed kortslutta ikke kretsene?

Eller...overlevde og overlevde....

3 måneder senere slutta den helt å virke..... Tok ikke bryet med å sende den inn til reparasjon da, for å si det sånn.....

Hehe, venninna mi gjorde akkurat det.

Vet ikke om hun trakk ned først, men hun hadde med telefonen hjem og prøvde å tørke den.

Hun turte ikke fortelle hva som skjedde til selskapet, sa vel noe om at den ble liggende igjen ute, og så begynte det å regne, eller noe sånt.

Annonse

Jeg hadde plukket den opp med hendene dersom jeg ikke hadde gjort noe større på do. Ellers hadde jeg nok brukt dobørsten .. og henda ..

Mobilen hadde blitt behørig slått av, plukket i så mange biter som mulig, tørket med fuktig klut og satt til tørk.

(etter dette fungerer iallefall nokiamobiler ok (dog med grønnsåpevann, ikke do).

Jeg har ikke forsikring og dårlig råd, kanskje det preger min respons :-)

Hadde jeg hatt tabbeforsikring hadde jeg ikke hatt noen problemer med å fortelle dem det. Forsikringsfolk i godt humør etter en god latter er ok.

Hmmm, en tabbeforsikring har jo en egenandel på kr 1000,-

Måtte vært en bra telefon før jeg hadde orket stresse med det... :-)

*Urk* En lite hyggelig opplevelse... Tror kanskje jeg hadde forsøkt å fiske den opp, men det kommer vel litt an på om det var bimmelim eller bommelom som lå der sammen med telefonen... ;o)

Bimmelimm - og takke fa** for det!!!

*flire*

Hehe! men hvordan går det med den nå da? Funker Bimmelimm-telefonen din fortsatt? :o)

*flirer*

nei - den døde tre måneder etter det fatale uhellet.

Jeg gikk uten videre ut fra at det var "senskader" og droppa å gå til mobilfikseren med den....

(Først noen minutter i potta og deretter å bli skjenket med store mengder alkohol kan jo slite på noen og enhver, ikke sant?)

Men bimme-SIM kortet virker fortsatt!

;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...