Gå til innhold

Åpne aldri en ølboks som ikke har stått i ro...

Anbefalte innlegg

- - - Var tørst som faen etter grillpølsene som ble fortært ved bålet i skogen i ettermiddag, og gleden var stor da jeg fant ut at det lå noen bokser fatøl i kjøleskapet.

Tørst som jeg var, trev jeg den ene boksen med meg og åpnet den _mens_ jeg løp mot trappa opp mot loftstua (ikke spør hvorfor jeg løp), - - - og i neste øyeblikk freser _de_ ølskyene ut av boksen. Jeg snur på et øyeblikk, og løper tilbake på kjøkkenet...og etterlater en stor stripe øl fra stua og inn på kjøkkenet igjen...ok - henter mopp og spray-på-moppen eller hva det nå heter, og vasker bort sølet før jeg endelig kan synke ned i stolen ved pc'en med kaldt øl og DOL...

Dagens lille moral: åpne aldri en ølboks som ikke har stått i ro de siste minuttene. Straffen er å måtte jobbe som vaskekjerring før en kan nyte godsakene ;-)

Fortsetter under...

Haha! Man lærer aldri, heller. Jeg mister jevnlig (ikke ofte, men jevnlig) flasker i gulvet fra kjøleskapsdøra (farris, pils, cola) fordi jeg er for fort og utålmodig og slepphendt av meg, og så spretter de jo ivei, av plast som de er, og SÅ tar jeg dem opp og skrur av korken...OK hvis det er farris ellers ikke OK. Vaskekjerring før kan nyte, ja.Du skulle ha hatt med ølboksen i skogen. Men så kjørte du vel bil eller hadde barn med (speider??)

Haha! Man lærer aldri, heller. Jeg mister jevnlig (ikke ofte, men jevnlig) flasker i gulvet fra kjøleskapsdøra (farris, pils, cola) fordi jeg er for fort og utålmodig og slepphendt av meg, og så spretter de jo ivei, av plast som de er, og SÅ tar jeg dem opp og skrur av korken...OK hvis det er farris ellers ikke OK. Vaskekjerring før kan nyte, ja.Du skulle ha hatt med ølboksen i skogen. Men så kjørte du vel bil eller hadde barn med (speider??)

Så vi er flere som er like utålmodige, altså... ;-) Og som du sier, så lærer en aldri. Lurer på hvorfor *hmm*

Vi kjørte forresten ikke til skogen, det var i gangavstand. Riktignok sammen med barn (dog ikke speidere, bare vennefamilier :-) ), men grunnen til at vi ikke hadde ølet med var at det var så kaldt *brrr*, at kakao fristet mere...derfor den sterke lysten på øl etterat vi kom hjem...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...