amber sun Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 - - - Var tørst som faen etter grillpølsene som ble fortært ved bålet i skogen i ettermiddag, og gleden var stor da jeg fant ut at det lå noen bokser fatøl i kjøleskapet. Tørst som jeg var, trev jeg den ene boksen med meg og åpnet den _mens_ jeg løp mot trappa opp mot loftstua (ikke spør hvorfor jeg løp), - - - og i neste øyeblikk freser _de_ ølskyene ut av boksen. Jeg snur på et øyeblikk, og løper tilbake på kjøkkenet...og etterlater en stor stripe øl fra stua og inn på kjøkkenet igjen...ok - henter mopp og spray-på-moppen eller hva det nå heter, og vasker bort sølet før jeg endelig kan synke ned i stolen ved pc'en med kaldt øl og DOL... Dagens lille moral: åpne aldri en ølboks som ikke har stått i ro de siste minuttene. Straffen er å måtte jobbe som vaskekjerring før en kan nyte godsakene ;-) 0 Siter
Gjest selje Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Haha! Man lærer aldri, heller. Jeg mister jevnlig (ikke ofte, men jevnlig) flasker i gulvet fra kjøleskapsdøra (farris, pils, cola) fordi jeg er for fort og utålmodig og slepphendt av meg, og så spretter de jo ivei, av plast som de er, og SÅ tar jeg dem opp og skrur av korken...OK hvis det er farris ellers ikke OK. Vaskekjerring før kan nyte, ja.Du skulle ha hatt med ølboksen i skogen. Men så kjørte du vel bil eller hadde barn med (speider??) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Skrevet 12. oktober 2002 Haha! Man lærer aldri, heller. Jeg mister jevnlig (ikke ofte, men jevnlig) flasker i gulvet fra kjøleskapsdøra (farris, pils, cola) fordi jeg er for fort og utålmodig og slepphendt av meg, og så spretter de jo ivei, av plast som de er, og SÅ tar jeg dem opp og skrur av korken...OK hvis det er farris ellers ikke OK. Vaskekjerring før kan nyte, ja.Du skulle ha hatt med ølboksen i skogen. Men så kjørte du vel bil eller hadde barn med (speider??) Så vi er flere som er like utålmodige, altså... ;-) Og som du sier, så lærer en aldri. Lurer på hvorfor *hmm* Vi kjørte forresten ikke til skogen, det var i gangavstand. Riktignok sammen med barn (dog ikke speidere, bare vennefamilier :-) ), men grunnen til at vi ikke hadde ølet med var at det var så kaldt *brrr*, at kakao fristet mere...derfor den sterke lysten på øl etterat vi kom hjem... 0 Siter
musikeren Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Barnelærdom. Spill ikke ditt øll på marken. La det heller gå i magen, der det kan være fruktbart. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Barnelærdom. Spill ikke ditt øll på marken. La det heller gå i magen, der det kan være fruktbart. Hmm.. dette er ikke ordrett etter boka, men det kan gå. Fritt etter bibelen kan man si :-) 0 Siter
Gjest ølwomen Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Du mener sånn som denne: http://www.bt.dk/Galleriet.pl?ai_id=84445 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.