Gå til innhold

Hadde sex med en kamerat - kan vennskapet bestå?

Anbefalte innlegg

Gjest vennesex :(

I går var jeg ute med en relativt ny venn. Vi har veldig fin kontakt og jeg er kjempeglad vi har truffet hverandre.

Selv om jeg er litt begeistret for han, så er jeg forelsket i en annen.

Men i går så hadde vi sex. Det var kjempedeilig og alt det der, men... Jeg vil ha ham som venn.. Han er litt forelsket i meg tror jeg.

Kan vennskap bestå selv om man har hatt sex? Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Herregud,f or noen problemer folk lager seg!

Du måtte vel forstå at dette skulle skape problemer, hvis du ville beholde han som venn.

Der er selvfølgelig bare å vente og se. VI kan iallefall ikke løse floken for deg!

Gjest vennesex

Herregud,f or noen problemer folk lager seg!

Du måtte vel forstå at dette skulle skape problemer, hvis du ville beholde han som venn.

Der er selvfølgelig bare å vente og se. VI kan iallefall ikke løse floken for deg!

Spist en sitron eller? :)

Jeg er jo relativt ung, så jeg har fortsatt hormoner og seksuelle lyster ;)

Spør om erfaringer, ber ikke noen å LØSE floken.

Gjest ikke undertegnet

Jeg er relativt gammel, men har fortsatt MYE hormoner. Og lyst på sex, og ikke bare med mannen min. MEN jeg tenker meg tross alt litt om da.

Men det har vel med at jeg har levd noen år og noen erfaringer lenger enn deg tenker jeg.

Og jeg har IKKE spist sitron - det er helt unødvendig når en er premenstruell og i begynnende overgansalder. Gled deg!

Ja, hvorfor ikke?

Jeg har ikke problemer med å være venner med noen.

Jeg har hatt sex med en venn, uten at det gikk ut over vennskapet. Jeg har også beholdt vennskapet med mine ekstyper.

Hvorfor skal vi ikke være venner fordi vi har hatt sex?

Men det kommer jo alt an på personene. Folk er jo forskjellige.

Gjest hypernevrokustiskediafragmakontravibrasjoner

Har du hørt om å styre lystene sine? Eller er det helt ut i dagens løsslupne og frigjorte samfunn???????? Folk oppfører seg som kaniner, og de fleste tror det er normalt...

Annonse

Vennskaper er selvsagt fucka nå.

Har gjort sånt selv, og hun jenta er plante, forteller de merkeligste ting til sine venninner, og pga pisset fra en tidligere oppegående jente, vil jeg selvsagt ikke ha noe med henne å gjøre mer.

Og hun kjente jeg godt tidligere.

Heldivigvis en stund siden nå.

Damer er ofte planter.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Vennskaper er selvsagt fucka nå.

Har gjort sånt selv, og hun jenta er plante, forteller de merkeligste ting til sine venninner, og pga pisset fra en tidligere oppegående jente, vil jeg selvsagt ikke ha noe med henne å gjøre mer.

Og hun kjente jeg godt tidligere.

Heldivigvis en stund siden nå.

Damer er ofte planter.

Hva mener du med at jenter er ofte 'planter'?

Gjest ikke undertegnet

At dere ofte er planter.

Planter = Grønnsaker, lettere tilbakestående, mindre lure og generelt lite IQ/EQ.

Passer sammen med deg med andre ord?

Har jo fått inntrykk av at du er glad i damer og kommer godt overens med dem i RL av og til. Skryter på deg litt av hvert. Da har jeg forklaringen på det. Like barn leker best...

Passer sammen med deg med andre ord?

Har jo fått inntrykk av at du er glad i damer og kommer godt overens med dem i RL av og til. Skryter på deg litt av hvert. Da har jeg forklaringen på det. Like barn leker best...

"Passer sammen med deg med andre ord?"

Jeg er ikke gartner, og holder meg unna planter.

"Har jo fått inntrykk av at du er glad i damer og kommer godt overens med dem i RL av og til."

Av og til.

"Skryter på deg litt av hvert."

Aldri.

"Da har jeg forklaringen på det."

Forklaringen på hva?

"Like barn leker best..."

Det er derfor jeg holder meg unna planter.

Jeg er relativt gammel, men har fortsatt MYE hormoner. Og lyst på sex, og ikke bare med mannen min. MEN jeg tenker meg tross alt litt om da.

Men det har vel med at jeg har levd noen år og noen erfaringer lenger enn deg tenker jeg.

Og jeg har IKKE spist sitron - det er helt unødvendig når en er premenstruell og i begynnende overgansalder. Gled deg!

joda så lenge korta ikke blandes og man er direkte i sin utrykksform..

er han forelska i deg er det en dårlig deal

har dere av og til lyst til å ha sex istedet for å feks. se video er det en god ting

sex skaper bånd så man kan bli litt mere glad i en man ligger med en ellers, men det er jo ikke nødvendigvis en dårlig ting.

Er man ikke i en situasjon der man er hypp på et forhold forhold er kompiss sex flott så lenge det er varme og ikke blanda signaler inn i bildet gå agurk,

skulle gjerne hatt en singel venn uten behov for å eie noen her for jeg er nyinflytta til byn og gidder ikke tilfedige sjekke opplegg.

Gjest ikke undertegnet

"Passer sammen med deg med andre ord?"

Jeg er ikke gartner, og holder meg unna planter.

"Har jo fått inntrykk av at du er glad i damer og kommer godt overens med dem i RL av og til."

Av og til.

"Skryter på deg litt av hvert."

Aldri.

"Da har jeg forklaringen på det."

Forklaringen på hva?

"Like barn leker best..."

Det er derfor jeg holder meg unna planter.

Det ER moro å erte deg litt da!

Du biter på hver gang du....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...