Gå til innhold

FU: Hvem er Kongen på DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Det har jeg ja:-)
Skrevet

I mine øyne er det musikeren.:-) Han skricver veldig morsomt samtidig som han kan være alvorlig hvis han vil. Han skriver mye klokt og tør å skille seg ut:-)

Skrevet

Grøss og gru.

"Kongen på DOL"??? Det er bare NØDT til å være skrevet av en tenåring!

Skrevet

Grøss og gru.

"Kongen på DOL"??? Det er bare NØDT til å være skrevet av en tenåring!

Eller en wannabekonge *S*

Skrevet

Nå har jeg tenkt og tenkt, og jeg har kommet frem til at det ikke finnes noen konge på DOL. Her er det nok mest bare hoffnarrer.

Skrevet

Skal det først være noe svar på et sånnt spørsmål............ Så må det være webmaster. Det er jo faktisk den eneste som har noen reel makt her inne. men selvfølgelig, det er jo ikke en webmaster. Derfor foreslår jeg at alle som er webmaster på DOL går videre til finalen og at det blir en del av underholdningen på julebordet.

Skrevet

Tror ikke det finnes så mange konger her inne..

Men heller flere prinser..

;-)

Gjest Arbeidsmann
Skrevet

Trudde det var 90% kvinnemennesker her jeg ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehey! Kul tråd!:-D

Vi har ikke mulighet for avstemning her, så du får ta dette som nominasjoner.

Skrevet

Møkkatråd.

Jeg er faen ikke nevne enda, og det burde jeg vært.

Helvete.

Skrevet

Møkkatråd.

Jeg er faen ikke nevne enda, og det burde jeg vært.

Helvete.

Det er ikke så mange menn her så egentlig var det et urettferdig spørsmål. Jeg får stemme på deg jeg da ;o)

Skrevet

Det er ikke så mange menn her så egentlig var det et urettferdig spørsmål. Jeg får stemme på deg jeg da ;o)

Endelig et fornuftig kvinnfolk her :)

Skrevet

Takk skal du ha :o)

Det er jeg, Ari og SvenO.

Det vet alle :)

Skrevet

Det er jeg, Ari og SvenO.

Det vet alle :)

Da stemmer jeg i hvert fall på deg. Du får dobbeltstemme. De to andre er ikke mine favoritter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...