SierDuDet Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Da stemmer jeg i hvert fall på deg. Du får dobbeltstemme. De to andre er ikke mine favoritter. Ikke mine heller, og det var vel ikke rare konkurransen det der 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Ikke mine heller, og det var vel ikke rare konkurransen det der Hadde det vært mellom deg og Brad Pitt vet jeg ikke helt om du hadde fått stemmen min da ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hadde det vært mellom deg og Brad Pitt vet jeg ikke helt om du hadde fått stemmen min da ) Nei, men det er forståelig. Brad hadde trossalt fått stemmen min også, uansett hvor deilige damene er 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Møkkatråd. Jeg er faen ikke nevne enda, og det burde jeg vært. Helvete. SDD er sjeeef. 0 Siter
lina1365380363 Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hallo i luken! Skal vi liksom finne en konge her på dol også, og kanskje prinsesse, dronning........... Fy flate, dette er fjortisgreie, vi skal liksom finne lederen med beste kommentarer o.s.v. ............ Etter mitt syn er vel alle her inne både konger, dronninger, søppelbærere, you name it. Alle har sine til tider cracy kommantarer, så alle har vel sitt å si om diverse saker, seriøse, eller spøkefille "comments", ikke sant? hilsen hu ............... 0 Siter
musikeren Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Det er ikke så mange menn her så egentlig var det et urettferdig spørsmål. Jeg får stemme på deg jeg da ;o) Nei, det er ikke så mange menn her. Sant å si er det bare en. Men han er til gjengjeld formidabel da! 0 Siter
musikeren Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 SDD kan godt få lov til å værra konge en gang iblant. Forøvrig har jeg ingen kommentarer:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.