Gå til innhold

Tenåring- du har ikke skrevet den stilen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tenåring

hva snakker du om?

stillheten blør?

hva snakker du om?

Jeg har ikke skrevet den, nei...Er veronica black som har skrevet den, den ligger på skrivebua!

Må få lov å si 'en ting; jeg la ut "skrell meg om du vil, men du får det ikke til" men jeg har ikke lagt ut den stillheten blør greia!!!

kan ikke noe for at andre prøver å drite meg ut!

(går der ann å bytte passord på doktoronline?)

Er noen som har skrevet innlegg som heter dop eller noe sånt under mitt nick også... må få bytta passord, men vet ikke hvordan man gjør det (???)

Gjest Byggmester Bob

hva snakker du om?

stillheten blør?

hva snakker du om?

Jeg har ikke skrevet den, nei...Er veronica black som har skrevet den, den ligger på skrivebua!

Må få lov å si 'en ting; jeg la ut "skrell meg om du vil, men du får det ikke til" men jeg har ikke lagt ut den stillheten blør greia!!!

Er noen som har skrevet innlegg som heter dop eller noe sånt under mitt nick også... må få bytta passord, men vet ikke hvordan man gjør det (???)

Gå inn på "Profil", der kan du endre passord.

hva snakker du om?

stillheten blør?

hva snakker du om?

Du skrev dette i svaret til meg da jeg sa det samme: "Den siste derimot, er det en stund siden jeg skrev." Nå må du bestemme deg. Her sier du at du ikke skrev den, mens i mitt svar skriver du at du har skrevet den?

Gjest tenåring

Du skrev dette i svaret til meg da jeg sa det samme: "Den siste derimot, er det en stund siden jeg skrev." Nå må du bestemme deg. Her sier du at du ikke skrev den, mens i mitt svar skriver du at du har skrevet den?

JEG skrev ikke at jeg hadde skrevet den!

JEG var ikke pålogga på deg tiden, JEG logga av rett etter jeg hadde lagt inn "skrell meg om du vil, men du får det ikke til"

!!!

i så fall er det noen som har tatt seg bryet med å finne ut mitt passord, for så å prøve å drite meg ut!!!

Tanya1365380060

hva snakker du om?

stillheten blør?

hva snakker du om?

Du trenger ikke bytte passord, bare reserver nicket ditt, så er det ingen som kan bruke det annet enn deg! :)

Annonse

JEG skrev ikke at jeg hadde skrevet den!

JEG var ikke pålogga på deg tiden, JEG logga av rett etter jeg hadde lagt inn "skrell meg om du vil, men du får det ikke til"

!!!

i så fall er det noen som har tatt seg bryet med å finne ut mitt passord, for så å prøve å drite meg ut!!!

Du klarer fint å drite deg ut selv. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...