Dorthe Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Er det ikke noe spennende her i kveld? Her kommer jeg hjem og håper på litt spenning. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Kom hjem nå selv. Men trives like fullt 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Skrevet 13. oktober 2002 Kom hjem nå selv. Men trives like fullt Hadde tenkt å slappe av litt her etter å ha på besøk. Ingen uten minstemann er hjemme og jeg er ikke trøtt enda. 0 Siter
Kamilla Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Hei, går det bra? Mikael og Therese har kastet opp idag.... Helgen om 3 uker kan godt T sove her fra lørdag til søndag, så får vi tatt det igjen feks... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Skrevet 15. oktober 2002 Hei, går det bra? Mikael og Therese har kastet opp idag.... Helgen om 3 uker kan godt T sove her fra lørdag til søndag, så får vi tatt det igjen feks... Jeg prøver å sende deg en mail men du har ikke mer lagringsplass. 0 Siter
Kamilla Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Jeg prøver å sende deg en mail men du har ikke mer lagringsplass. Jo, om du sender på online så..Får hvertfall mottatt av andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.