Gå til innhold

Katten vår har kommet hjem.................

Anbefalte innlegg

.........etter å ha vært borte i 6 mnd!!! :o)

I går kveld sto han plutselig i stua vår!! Er det mulig??????

Vi er iallefall skikkelig glade.

Han var i god form, og var ikke tynn eller avmagret. Pelsen var fin og glatt.

Han var utrolig sulten, og har mark. Han var litt redd de 10 første minuttene, men så var han den gamle(eh....han er bare 2 1/2 år da), gode katten vår igjen. Vi har jo to katter til her, moren hans og søsteren hans, håper han blir godt tatt i mot.

Må også nevne at han er kastrert, og at før han forsvant så gikk han aldri mer en 150 m fra huset vårt, så vi trodde alt håp var ute for leeeeeenge siden!

Det var dagens solskinnshistorie. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76726-katten-v%C3%A5r-har-kommet-hjem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får si velkommen hjem fra meg! Og gi ham noe riktig godt ( i tillegg til medisinene han sikkert må ta for å drepe marken..)

Har dere noen ide om hvor han har vært?

Aner ikke hvor den kan ha vært! Ingen som helst aning. Skulle ønske han kunne snakke! :o)

Den første dose med mark-tabletter fikk han i går kveld.

Hei.

Jeg husker at jeg også hadde en katt som tok seg ferie,men heldigvis ikke så lenge.

Hun var vel borte i ca 3-4 uker.

I mellomtiden hadde jeg lett,ropt og til og med tatt kontakt med en synsk person.

Den gleden av å se henne da hun kom tilbake glemmer jeg aldri.

Får håpe at resten av familien hans tar god imot han igjen.

Hei.

Jeg husker at jeg også hadde en katt som tok seg ferie,men heldigvis ikke så lenge.

Hun var vel borte i ca 3-4 uker.

I mellomtiden hadde jeg lett,ropt og til og med tatt kontakt med en synsk person.

Den gleden av å se henne da hun kom tilbake glemmer jeg aldri.

Får håpe at resten av familien hans tar god imot han igjen.

Den forsvant i april. Lette etter den, satte opp plakat med bilde osv på nærbutikken her, men ingen respons.

Jeg var 100 % sikker på at han aldri ville komme tilbake.

Har ikke kommet over sjokket ennå jeg! :o)

Annonse

Jøss så trivelig da! Husk å holde ham inne ei stund nå da. Kan ha vært andre folk som har fora og stelt ham vet du, uten å fatte at han har en familie.

Og da kan han trekke dit igjen og bli borte en gang til.

Har planlagt å holde han inne noen dager ja. Og han viser ingen tegn til å ville ut heller.

Mamma hadde en hunkatrt som var på "ferie" hver sommer. En gang var den observert ca 5 km hjemmefra, i nærheten av noen hytter. Den fikk vel mat av de som var på hyttene i ferien, og så kom den tuslende hjem når hyttene ble tomme for folk.

En venninne hadde også en historie. Katten var forsvant og var borte i lange tider. Så kom den tilbake, gikk til matfatet, og fant seg godt til rette. Barna koste med den so før. Men så viste det seg at katten hadde skiftet kjønn mens den var borte.......

Aner ikke hvor den kan ha vært! Ingen som helst aning. Skulle ønske han kunne snakke! :o)

Den første dose med mark-tabletter fikk han i går kveld.

Så du dokumentarprogrammet om spekkhoggeren Keiko på en tv-kanal her en kveld?

Der engasjerte de ei dame som visstnok hadde helt spesielle evner og kunne prate med dyra,hun skrev ned hele "samtalen" med Keiko(8 A4-sider),der beskrev han hvor han hadde vært de siste månedene,og hvordan han hadde hatt det osv.Du skulle ha kontakta henne og sjekka hva hun kom frem til etter en "samtale" med katta di*s*

Ikke det at jeg tror på slikt, men det skulle jo vært moro og hørt hva hun fant ut alikevel....kansje det er noe i det hun driver med?

Annonse

Mamma hadde en hunkatrt som var på "ferie" hver sommer. En gang var den observert ca 5 km hjemmefra, i nærheten av noen hytter. Den fikk vel mat av de som var på hyttene i ferien, og så kom den tuslende hjem når hyttene ble tomme for folk.

En venninne hadde også en historie. Katten var forsvant og var borte i lange tider. Så kom den tilbake, gikk til matfatet, og fant seg godt til rette. Barna koste med den so før. Men så viste det seg at katten hadde skiftet kjønn mens den var borte.......

Hehhehe skiftet den kjønn mens den var borte :) Hva gjorde de med katten da?

Så utrolig artig å høre! Jeg husker godt da den forsvant, men at den skulle dukke opp etter så lang tid er helt fantastisk.

En katt jeg hadde en gang var borte i 2 mnd, som jeg sikkert fortalte deg tidligere. Han var også kastrert. Etter den episoden holdt han seg i nærheten av huset så lenge han levde, bortsett fra en gang han var borte i over en uke, men da mistenker jeg at han var innestengt i en garasje eller et uthus i nabolaget.

Vi får håpe pusen din har tatt lærdom av de sikkert starbasiøse månedene på vandring og holder seg hjemme heretter!

Så utrolig artig å høre! Jeg husker godt da den forsvant, men at den skulle dukke opp etter så lang tid er helt fantastisk.

En katt jeg hadde en gang var borte i 2 mnd, som jeg sikkert fortalte deg tidligere. Han var også kastrert. Etter den episoden holdt han seg i nærheten av huset så lenge han levde, bortsett fra en gang han var borte i over en uke, men da mistenker jeg at han var innestengt i en garasje eller et uthus i nabolaget.

Vi får håpe pusen din har tatt lærdom av de sikkert starbasiøse månedene på vandring og holder seg hjemme heretter!

Han har fortsatt ikke vist tegn til å ville ut. Så han er nok ikke så lysten på det.

Men han er full av mark og bendelorm. *grøsser*

Har gitt han markkur. Men den hadde ikke hjulpet i går(på dag 3 av 3 på kuren). Eller hjulpet og hjulpet. Det har den nok, men så fortsatt levende "orm" i avføringen hans i går. Æsj.

Ringte dyrlegen, som sa jeg skulle gi han en ny kur om noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...