Gå til innhold

Ingen interesse for VB's kurs

Anbefalte innlegg

Vi hadde meldt oss på foreldreforberedende kurs arrangert av VB avd. Oslo nord/øst. I går fikk vi telefon med beskjed om at det ikke var andre påmeldt, og ar kurset derfor var avlyst. Vi hadde gledet oss både til masse nyttig informasjon, og å treffe andre ventende adoptivforeldre.

Det er jo over ett år igjen til vi får tildeling, så vi har god tid til dette senere, men jeg synes det var litt rart at det ikke var noen interesse for et sånt kurs.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76731-ingen-interesse-for-vbs-kurs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var rart, ja. Vi vurderte å melde oss på, men har i stedet meldt oss på AF sitt kurs (meldte oss på for to dager siden) som går over flere kvelder eller helg (vi valgte kvelder) som lokalforeningen i Oslo/Akershus arrangerer. 4 mnd ventetid, men vi vil det likevel. Kanskje vi ses der?

Gjest BlirMammaSnart!

Jeg meldte meg på kurset på torsdag, etter og ha sett innlegget ditt her på DOL. Tilhører selv OsloVest/asker og bærum, men de har ikke foreldreforbredenekurs. bare samtalegrupper, så jeg ble meget glad da jeg fikk lov og være med hos dere.

Skal ringe etterpå, for jeg har ikke fått noe info, om at det ikke blir. (Men så har de ikke bekreftet om det er plass heller.)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...