Gå til innhold

hva kan jeg bruke disse til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det enkle svaret:

Eudora 5.1: E-mail software.

Winamp 2.76: For avspilling av musikkfiler, men nyere versjon er ute.

MB WinZip 8.0: Til å komprimere filer. Brukes og til å pakke ut filer andre har komprimert (pakket). Nyeste versjon er 8.1.

Internet Explorer 6.0: Siste versjon av IE, som er Microsoft's Web Browser.

Adobe Acrobat Reader 5.0: Brukes for å kunne lese dokumenter i PDF format.

Pretty Good Privacy 7.0.3: http://www.pgp.com/display.php?pageID=2

Real Player 8: I hovedsak brukt til å se film/videoklipp på nett.

Det enkle svaret:

MB WinZip 8.0: Til å komprimere filer. Brukes og til å pakke ut filer andre har komprimert (pakket). Nyeste versjon er 8.1.

Takker så mye :)

Det enkle svaret:

Og for å utbrodere litt på "trenger jeg det":

- Eudora 5.1: E-mail software.

Meget bra mailprogram, jeg bruker det selv, men om du allerede har et mailprogram du er fornøyd med trenger du jo ikke å skifte. Det eneste er at det er sikrere enn Outlook/Outlook Express, så det kan være en ide å skifte for sikkerhetens del.

- MB WinZip 8.0: Til å komprimere filer. Brukes og til å pakke ut filer andre har komprimert (pakket). Nyeste versjon er 8.1.

Min erfaring er at WinZip har blitt tregere og tregere i de nyere versjonene. Anbefaler WinRar, som er meget kjapp og takler enda flere formater enn det WinZip gjør.

- Internet Explorer 6.0: Siste versjon av IE, som er Microsoft's Web Browser.

Trenger og trenger.. 6.0 er bedre enn tidligere versjoner på standardstøtte, så det kan være en fordel å oppgradere. Men Opera og Mozilla er enda bedre nettlesere. Mozilla er best på støtte for nyere standarder, Opera har det beste brukergrensesnittet. IE oppleves kanskje litt enklere, fordi det er så få innstillinger og det som er av innstillinger er gjemt godt bort, men alt du kan gjøre i IE kan du gjøre på samme måte i de andre nettleserne også. Forskjellen er at du kan gjøre så mye mer, spesielt i Opera, du kan velge mellom mange måter å gjøre ting på, sånn at du kan arbeide på den måten som passer best for deg selv, heller enn den måten som passer best for nettleseren din.

Og for å utbrodere litt på "trenger jeg det":

- Eudora 5.1: E-mail software.

Meget bra mailprogram, jeg bruker det selv, men om du allerede har et mailprogram du er fornøyd med trenger du jo ikke å skifte. Det eneste er at det er sikrere enn Outlook/Outlook Express, så det kan være en ide å skifte for sikkerhetens del.

- MB WinZip 8.0: Til å komprimere filer. Brukes og til å pakke ut filer andre har komprimert (pakket). Nyeste versjon er 8.1.

Min erfaring er at WinZip har blitt tregere og tregere i de nyere versjonene. Anbefaler WinRar, som er meget kjapp og takler enda flere formater enn det WinZip gjør.

- Internet Explorer 6.0: Siste versjon av IE, som er Microsoft's Web Browser.

Trenger og trenger.. 6.0 er bedre enn tidligere versjoner på standardstøtte, så det kan være en fordel å oppgradere. Men Opera og Mozilla er enda bedre nettlesere. Mozilla er best på støtte for nyere standarder, Opera har det beste brukergrensesnittet. IE oppleves kanskje litt enklere, fordi det er så få innstillinger og det som er av innstillinger er gjemt godt bort, men alt du kan gjøre i IE kan du gjøre på samme måte i de andre nettleserne også. Forskjellen er at du kan gjøre så mye mer, spesielt i Opera, du kan velge mellom mange måter å gjøre ting på, sånn at du kan arbeide på den måten som passer best for deg selv, heller enn den måten som passer best for nettleseren din.

Yakker og bukker igjen:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...