Kylling Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei Alle Sammen Vi i Lokalavd for AF Østfold/Follo har satt sammen et møte vi tror kan være interessant for alle. Vi håper selvfølgelig å nå folk som ikke har satt igang og bestemt seg ennå, men også medlemmer fra alle foreningene uansett om de er igang med prosessen eller har vært igjennom en adopsjonsprosess. Har dere spørsmål om møtet kan dere godt legge dem inn her så skal jeg svare. Under vil dere se den annonsen vi har satt inn i lokalpressen Mandag: Adopsjon fra utlandet, noe for deg? Åpent møte på By the Way-vest i Rygge 16. oktober kl 19.00 • Informasjon om prosessen • Emner nye søkere er opptatt av • To adopstivmødre forteller om sine første møter med barna Vi ønsker alle, også de med egen adopsjonserfaring, velkomne. Adopsjonsforum Østfold lokalavd. (Annonseres i Lokalpressen) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76777-%C3%A5pent-m%C3%B8te-%C3%B8stfoldfollo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaimor Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Et flott tiltak - anbefales på det varmeste! Husker godt vårt første møte med omtrent samme innhold - vi slukte alt! Nå har vi akkurat kommet hjem fra "orientalsk samling" Vi har spist koreansk mat, og kost oss med over 100 andre store og små. To voksne adopterte fortalte fra egen oppvekst og besvarte mange spørsmål ala de som blir stilt her. Minuset var en dårlig kombinasjon av mange småbarn og ikke no' høyttaleranlegg. Tror jeg fikk med meg 50% av det som ble sagt og da satt jeg tilslutt nesten på fanget til de som snakket. ...men ideen var god, og er noe som skal bygges videre på. Vel, det ble en lang kommentar, men jeg er nok en smule oppglødd i øyeblikket ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76777-%C3%A5pent-m%C3%B8te-%C3%B8stfoldfollo/#findComment-391682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.