Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Alle Sammen

Vi i Lokalavd for AF Østfold/Follo har satt sammen et møte vi tror kan være interessant for alle.

Vi håper selvfølgelig å nå folk som ikke har satt igang og bestemt seg ennå, men også medlemmer fra alle foreningene uansett om de er igang med prosessen eller har vært igjennom en adopsjonsprosess.

Har dere spørsmål om møtet kan dere godt legge dem inn her så skal jeg svare.

Under vil dere se den annonsen vi har satt inn i lokalpressen Mandag:

Adopsjon fra utlandet,

noe for deg?

Åpent møte på By the Way-vest i Rygge

16. oktober kl 19.00

• Informasjon om prosessen

• Emner nye søkere er opptatt av

• To adopstivmødre forteller om sine

første møter med barna

Vi ønsker alle, også de med

egen adopsjonserfaring, velkomne.

Adopsjonsforum Østfold lokalavd. (Annonseres i Lokalpressen)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76777-%C3%A5pent-m%C3%B8te-%C3%B8stfoldfollo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et flott tiltak - anbefales på det varmeste! :)

Husker godt vårt første møte med omtrent samme innhold - vi slukte alt!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra "orientalsk samling" Vi har spist koreansk mat, og kost oss med over 100 andre store og små. To voksne adopterte fortalte fra egen oppvekst og besvarte mange spørsmål ala de som blir stilt her. Minuset var en dårlig kombinasjon av mange småbarn og ikke no' høyttaleranlegg. Tror jeg fikk med meg 50% av det som ble sagt og da satt jeg tilslutt nesten på fanget til de som snakket.

...men ideen var god, og er noe som skal bygges videre på.

Vel, det ble en lang kommentar, men jeg er nok en smule oppglødd i øyeblikket ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...