Gå til innhold

Ett år gamle grillpølser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

Hei.

Tror du kan kaste de.

Frossen varer har litt forskjellig varighet i fryseren,men jeg tror nok de pølsene har sett sine bedre dager.

6-9 mnd er vell maxs :)

Men du kan jo forsøke å steke de,lukta sier nok sitt :)

Good Luck

M.V.H

Hei.

Tror du kan kaste de.

Frossen varer har litt forskjellig varighet i fryseren,men jeg tror nok de pølsene har sett sine bedre dager.

6-9 mnd er vell maxs :)

Men du kan jo forsøke å steke de,lukta sier nok sitt :)

Good Luck

M.V.H

Luktet ikke noe av de etter de var opptint. Er nå ferdigstekt. Ser dere innlegg med kryptiske tegn fra Alpha'n om en stund så er det SOS!

*plz. wish me good luck*

Lottemor1365380387

Luktet ikke noe av de etter de var opptint. Er nå ferdigstekt. Ser dere innlegg med kryptiske tegn fra Alpha'n om en stund så er det SOS!

*plz. wish me good luck*

Heisann.

Bånn appetitt :P

Har du ikke noe annet i fryseren da,,eller er det for sent :)

Gudd løkk

M.V.H

Annonse

Litt usikkert - hvis de har vært over ekvator så er det jo ingen tvil - da pælmer du de ned sammen med litt linjeakevitt.

Men nå er jo ikke jeg husmor da ......

*spytte og tørke seg rundt munnen*!!

Fikk dem av mora mi, begynner å lure på om hun egentlig er no glad i meg? For noe phyton. "KOLBASZ- Ungarsk paprikapølse". Inne i lå det hele paprika-biter. Såvidt jeg husker fra skolekjøkkenet så er gamle grønnsaker og kjøtt en jævvla dårlig komb.

Har en boks dansk Hakkebøf heldigvis.

*spytte og tørke seg rundt munnen*!!

Fikk dem av mora mi, begynner å lure på om hun egentlig er no glad i meg? For noe phyton. "KOLBASZ- Ungarsk paprikapølse". Inne i lå det hele paprika-biter. Såvidt jeg husker fra skolekjøkkenet så er gamle grønnsaker og kjøtt en jævvla dårlig komb.

Har en boks dansk Hakkebøf heldigvis.

*gapskratter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...