Gjest selje Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har trengt hjemmeside lenge (frilanser) - men jeg er idiot med data. Ikke har jeg tid til å tulle mye med prøving og feiling heller. Et problem til:skulle gjerne ha en fiiin side, med bevegelse og lyd og alt. Er det VELDIG DYRT å få gjort det profesjonelt? Ingen jeg kjenner så godt at jeg kan spørre, er gode til dette! Vet noen om hvor man går for å få gjort det og hva det koster? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hvis det skal være en "firmaside" så råder jeg deg til nettopp å unngå for mye bevegelse og lyd. Det kan lett gi et uproft inntrykk, og gjør dessuten siden tyngre å laste. Hold det enkelt, oversiktlig og brukervennlig. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Hvis det skal være en "firmaside" så råder jeg deg til nettopp å unngå for mye bevegelse og lyd. Det kan lett gi et uproft inntrykk, og gjør dessuten siden tyngre å laste. Hold det enkelt, oversiktlig og brukervennlig. Enig! Lyd og bevegelse er noe dritt! Sats på noe enkelt, uten skrikende farger. MEd oversiktelig meny. Bilder er ett pluss, men ikke for mye 0 Siter
tiliti Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 I dagens it/grafiker arbeidsledighetstid skulle det ikke være noe problem å få det gjort rimelig. Legg det inn hos aetat f.eks. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Enig! Lyd og bevegelse er noe dritt! Sats på noe enkelt, uten skrikende farger. MEd oversiktelig meny. Bilder er ett pluss, men ikke for mye OK - takk for svar & råd! 0 Siter
Vincent Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Ta en titt her: http://www.mylder.no/design/views/1 (Jeg har ingen økonomisk interesse i tipset) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.