Gå til innhold

Vanskelig dette med gaver og kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest mandagsvitsmakeren

En ung mann ville kjøpe en gave til sin venninne på hennes fødselsdag.

Ettersom han ikke hadde kjent jenta så lenge, bestemte han seg etter å ha tenkt en stund, for at et par hansker skulle slå an den rette tonen

Romantisk, men ikke for personlig. I selskap med sin venninnes søster gikk han til butikken og kjøpte et par hvite hansker. Søsteren kjøpte

et par truser til seg selv. Under innpakking av varene forvekslet ekspeditøren varene slik at den unge mannen fikk med seg en pakke

inneholdende et par truser. Uten å kontrollere innholdet sendte den unge mannen gaven til sin venninne med følgende hilsen:

"Jeg valgte disse da jeg har sett at du vanligvis ikke bruker å ha på deg noen når vi er sammen. Hadde det ikke vært for din søster, hadde jeg

valgt den lengre modellen med knapper, men hun bar korte, og de er enklere å ta av. Disse er eksklusive, men damen jeg kjøpte dem av viste meg dem hun selv hadde brukt de siste tre ukene, og de var ubetydelig slitt. Jeg fikk henne til å prøve dine, og de passet henne utmerket.

Jeg sulle ønske jeg kunne være tilstede og sette dem på deg første gangen,da det utvilsom kommer til å være andre hender som er i kontakt med dem

innen jeg får sjansen til å treffe deg igjen. Du må passe på å tørke dem når du tar dem av, da de naturlig nok kan bli fuktige ved bruk.

Tenk også på hvor mange ganger jeg kommer til å kysse dem i løpet av året.

Jeg håper du kan ha dem på deg når vi møtes fredag kveld. Jeg har fått høre at siste mote er å bære dem nedbrettet slik at litt av pelsen synes."

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...