Gå til innhold

Når ting butter litt imot...

Anbefalte innlegg

..har jeg et dikt som hjelper meg! Kanskje noe for dere andre også?

LIVSVEVEN

Når veven har endelig stilnet

og skyttelen sluttet å slå

Vil Gud trekke teppet til side

og la oss riktig forstå

At også de mørke tråder

- såvel som de lyse bånd -

Var helt nødvendig for mønsteret

fra Mesterens mektige hånd.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Det har hjulpet meg mange ganger før, og er høyaktuelt også i den situasjonen jeg nå befinner meg i.

For jeg VET at når den tildelingen omsider måtte komme, så vil jeg skjønne hvorfor jeg må igjennom denne ulidelige siste tida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76926-n%C3%A5r-ting-butter-litt-imot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lilja, så du var her...

Tusen takk igjen for den fine diktet. Nå synes jeg ting begynner å bli helt uholdbart. Eg kjenne temp. stiger, kort lunte og sårbar...Nå får det jaggu meg holde for oss med ventetid.

Jeg føler at det er slettes ikke sikket at vi hører noe denne uka heller, da altså...

Lurer på hvor papirene våre er nå...På torsdag hadde vi tenkt å ta en bytur,for å handle inn barnevogn m.m. Det har vært planlagt lenge, da jeg skal i rtg. men det går visst ikke ann å planlegge noe......................

Har du snakket noe m. foreninga?

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...