Gå til innhold

Skikkelig frustrert ; ny komfyr eksploderte!

Anbefalte innlegg

Ja ; den er ca 2 uker gammel og i går kveld eksploderte glasset i stekeovnen!

Hadde satt inn noe mat på 200 grader , og etter 10 minutter sa det *pang*!

Og nå skal de liksom komme i løpet av en uke å sette inn nytt glass!

Det er jo livsfarlig for jentungen med alle de glass skårene hengende...

Joda jeg har prøvd å løsne det meste , men mye henger skikkelig fast!

*argh*

Er det tilatt å ta så lang tid på reperasjon av nye ting?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77019-skikkelig-frustrert-ny-komfyr-eksploderte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde bedt om ny ovn jeg, i et annet merke. - PÅ DAGEN!

Ein ting er jo den øydelagde komfyren, som du sjølvsagt skal ha erstatta. Men ettersom

det også er skadar på omgjevnadene, ville eg ha forlanga dei utbetra på leverandørs rekning. Han må vel ha ei forsikring, ville eg tru.Men om han nektar, er det jo berre å gå på ditt eige forsikringsselskap, og overlate krangelen med leverandøren til dette.

Ein ting er jo den øydelagde komfyren, som du sjølvsagt skal ha erstatta. Men ettersom

det også er skadar på omgjevnadene, ville eg ha forlanga dei utbetra på leverandørs rekning. Han må vel ha ei forsikring, ville eg tru.Men om han nektar, er det jo berre å gå på ditt eige forsikringsselskap, og overlate krangelen med leverandøren til dette.

Jeg hadde også forlangt å få NY ovn, et annet merke - på dagen!

Eller pengene tilbake. Du har da garanti?!

I slike tilfeller synes jeg ikke at en vanlig reparasjon holder. Hva om det skjer igjen? Hva om dattera di sitter foran og ser på at bollene blir ferdigstekte? Huttetu...

Hva slags merke var det, foresten?

Og du - kunden har alltid rett!

Annonse

Ja er i grunnen litt skeptisk....

Merket er Gorenje ? , men burde være i noenlunde grei kvalitet da jeg betalte 7000;

De kommer i morgen og skifter ut dobbel glassrute....

*danser regndans* vi holdt på å kjøpe den! :-)

Vi kjøpte GREPA i stedet!

TRALALALALAAAAAAAAAAAAAAA!

Jeg hadde også forlangt å få NY ovn, et annet merke - på dagen!

Eller pengene tilbake. Du har da garanti?!

I slike tilfeller synes jeg ikke at en vanlig reparasjon holder. Hva om det skjer igjen? Hva om dattera di sitter foran og ser på at bollene blir ferdigstekte? Huttetu...

Hva slags merke var det, foresten?

Og du - kunden har alltid rett!

Kunden har alltid rett? Du har vist ikke vært på Elkjøp du.*ler*

Kunden har alltid rett? Du har vist ikke vært på Elkjøp du.*ler*

Nei! ;) Holder meg til Lefdal jeg. De har prisgaranti, og så kjenner jeg en som jobber der :)

MEn etter å ha lest alt om Elkjøp, så lar jeg meg uansett ikke lure neste gang! Hehe...

Derimot så har jeg gått kundebehandlingskurs et par ganger, så... kunden har rett - uansett - for det er kunden som er sjefen! :)

Annonse

Gjest BareSåDuVetDet.

Nei! ;) Holder meg til Lefdal jeg. De har prisgaranti, og så kjenner jeg en som jobber der :)

MEn etter å ha lest alt om Elkjøp, så lar jeg meg uansett ikke lure neste gang! Hehe...

Derimot så har jeg gått kundebehandlingskurs et par ganger, så... kunden har rett - uansett - for det er kunden som er sjefen! :)

FYI: Lefdal og Elkjøp er praktisk talt samme selskapet. Elkjøp eier Lefdal, Lefdal og Elkjøp har felles lager.

Og de bruker de samme salgs-"triksene".

FYI: Lefdal og Elkjøp er praktisk talt samme selskapet. Elkjøp eier Lefdal, Lefdal og Elkjøp har felles lager.

Og de bruker de samme salgs-"triksene".

Jaja, men jeg stoler nå på kompisen min uansett jeg. Dessuten så handler jeg aldri hvitevarer alene, og jeg holder meg til ett merke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...