Gå til innhold

Ansiktet bak nicket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Amiga

10

• Anki

8

• SierDuDet

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hva mener du med verifisering?

Jeg VET, fordi jeg har snakket med folk på ranglere, at enkelte der opererer med ranglernick, ligger inne på bildesiden med det, og bruker helt andre nick her.

Det er nok også en grunn til at 50 % av de som ligger der ikke lenger er aktive på dol. De er nok faen så aktive, men med andre nick.

Dette er feig, og for meg ble dette en prinsippsak i forhold til å vise mitt ansikt til nyskjerrige folk, med all dritten jeg skriver, og derfor fjernet jeg meg.

Men - er ikke den bildesida for ranglere da? Eller har jeg misforstått totalt?

I så fall blir det jo ikke feigt syns jeg..

Hva mener du med verifisering?

Jeg VET, fordi jeg har snakket med folk på ranglere, at enkelte der opererer med ranglernick, ligger inne på bildesiden med det, og bruker helt andre nick her.

Det er nok også en grunn til at 50 % av de som ligger der ikke lenger er aktive på dol. De er nok faen så aktive, men med andre nick.

Dette er feig, og for meg ble dette en prinsippsak i forhold til å vise mitt ansikt til nyskjerrige folk, med all dritten jeg skriver, og derfor fjernet jeg meg.

nei, glem det..ser at det står "DOL-samlinga" på sida nå. Men endel har jo forskjellige nick ettersom hvilket forum man er på - og det kan jeg godt forstå - at man har et nick på Åpent og et på psykiatri/overgrep i så fall. Ikke at jeg har det da.. Har bare Anki-nicket jeg :)

Annonse

Men - er ikke den bildesida for ranglere da? Eller har jeg misforstått totalt?

I så fall blir det jo ikke feigt syns jeg..

I utgangspunktet var den vel for dolere, men det ble etterhvert en ranglerside.

Det er jo selvsagt greit nok, dog er det vel da forståelig at dolere sniker seg unna siden.

I utgangspunktet var den vel for dolere, men det ble etterhvert en ranglerside.

Det er jo selvsagt greit nok, dog er det vel da forståelig at dolere sniker seg unna siden.

Jada, det skjønner jeg. :) Akkurat nå begynner det å bli såpass mange på den sida at jeg kunne tenke meg å få mitt bilde fjerna også..

Har du slutta på nattprat nå?

Annonse

Jada, det skjønner jeg. :) Akkurat nå begynner det å bli såpass mange på den sida at jeg kunne tenke meg å få mitt bilde fjerna også..

Har du slutta på nattprat nå?

Nja... sluttet og sluttet. Hender jo at jeg stikker innom der i ny og ne, men det blir sjeldnere og sjeldnere.

Jeg kjenner ikke de som er der lenger, det har blitt litt ungt, og 95 % av de som er der snakker depresivt pjatt og synes mer og mer synd på seg selv for hver gang jeg stikker innom, og det orker jeg lissom ikke...

Men det hender jo en sjelden gang jeg drar innom :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...