Cavatina Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kjøpte nye vindusviskere på bilen for en måneds tid siden, fordi begge gummilistene på de gamle av en merkelig grunn hadde løsnet. Jeg har nesten ikke brukt bilen siden, og ihvertfall ikke i regnvær. Men da jeg idag skulle ut og kjøre, var sannelig også de nye viskerne ødelagt på samme måten. Gummilistene på dem begge bare slang løst. Hvem eller hva er det som gjør slikt? Har noen her opplevd at f.eks. skjærer eller andre fugler har dratt av gummilistene? Jaja, det _kan_ jo være folk som har gjort dette også, (skiftet ut viskerne?). Tror jeg skal finne en sprittusj og merke disse nye, så ser jeg kanskje om de forsvinner/erstattes. Synes bare det er så ergerlig! Har aldri opplevd noe slikt før i de 16 årene jeg har kjørt bil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77075-%C3%B8delagte-vindusviskere-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei Cavatina, Står bilen din under et tre som slipper noe seigt? Vindusviskere ødelegges ikke av bruk i regnvær, men av å stå i solskinn, og evt å trekkes over noe seigt. Slår vinduspusserene mot kanten av vinduet på bilen, slik at de skades der? Du får nye pussere til ca 30 kroner på Biltema. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77075-%C3%B8delagte-vindusviskere-igjen/#findComment-393795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei Cavatina, Står bilen din under et tre som slipper noe seigt? Vindusviskere ødelegges ikke av bruk i regnvær, men av å stå i solskinn, og evt å trekkes over noe seigt. Slår vinduspusserene mot kanten av vinduet på bilen, slik at de skades der? Du får nye pussere til ca 30 kroner på Biltema. Med vennlig hilsen Jeg har forsøkt Bosh viskere for andre gang på 6 år nå, og gjør det aldri igjen. De holder kun 4-6 måneder. Originale Audi viskere (som utrolig nok koster mindre hos en Audiforhandler, enn Bosh gjør på en bensinstasjon) holder i ca 2 år. Erfaringer gjort med samme type bil og samme sted å parkere over mange år.... Av og til er det originale både billigst og best! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77075-%C3%B8delagte-vindusviskere-igjen/#findComment-393811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei Cavatina, Står bilen din under et tre som slipper noe seigt? Vindusviskere ødelegges ikke av bruk i regnvær, men av å stå i solskinn, og evt å trekkes over noe seigt. Slår vinduspusserene mot kanten av vinduet på bilen, slik at de skades der? Du får nye pussere til ca 30 kroner på Biltema. Med vennlig hilsen "Står bilen din under et tre som slipper noe seigt?" Nei, ikke et eneste tre i nærheten. Helt fritt med flott utsikt over jordene og fjorden :-) "Vindusviskere ødelegges ikke av bruk i regnvær, men av å stå i solskinn, og evt å trekkes over noe seigt." Solskinn, ja - jo en del sol i sommer så de forrige kan ha blitt knerta av sola. Men det har ikke vært sol her den siste måneden, så de viskerne jeg skifta idag må ha blitt ødelagt av noe annet. "Slår vinduspusserene mot kanten av vinduet på bilen, slik at de skades der?" Står ca to cm opp på ruta, så nei de når ikke kanten. Nå har jeg ihvertfall merket de nyeste med litt maling oppi metalldelene, så da ser jeg det neste gang om det har vært tobeinte tjuvradder på ferde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77075-%C3%B8delagte-vindusviskere-igjen/#findComment-393868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 "Står bilen din under et tre som slipper noe seigt?" Nei, ikke et eneste tre i nærheten. Helt fritt med flott utsikt over jordene og fjorden :-) "Vindusviskere ødelegges ikke av bruk i regnvær, men av å stå i solskinn, og evt å trekkes over noe seigt." Solskinn, ja - jo en del sol i sommer så de forrige kan ha blitt knerta av sola. Men det har ikke vært sol her den siste måneden, så de viskerne jeg skifta idag må ha blitt ødelagt av noe annet. "Slår vinduspusserene mot kanten av vinduet på bilen, slik at de skades der?" Står ca to cm opp på ruta, så nei de når ikke kanten. Nå har jeg ihvertfall merket de nyeste med litt maling oppi metalldelene, så da ser jeg det neste gang om det har vært tobeinte tjuvradder på ferde. Hei, Det er trolig katten din! *ler* Men selv om jeg godt kan tenke meg at noen stjeler vinduspussere, kan jeg da aldri tenke meg at de setter deres egne gamle tilbake på plass?? Med mindre dere har særdeles ..eh.. "veloppdragne" tyver der du bor! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77075-%C3%B8delagte-vindusviskere-igjen/#findComment-393885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.